چهارمین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران 17 آذر برگزار می شود

چهارمین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران 17 آذر برگزار می شود

<p><span style="font-size: larger;">چهارمین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری روز سه شنبه ۱۷ آذر ماه جاری در تهران برگزار می شود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ به نقل از اتاق اصناف ایران، چهارمین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری روز سه شنبه ۱۷ آذر ماه جاری در تهران برگزار می شود.

در این اجلاس یک روزه که چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آن حضور خواهند داشت، دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان اتاق اصناف سراسر کشور سخنرانی می کند.

 

این اجلاس در حضور وزیر اقتصاد، گزارشی توسط علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در خصوص عملکرد و برنامه های اتاق اصناف ایران ارائه خواهد شد. همچنین سه تن از نمایندگان اتاق های اصناف در حضور وزیر اقتصاد سخنرانی ایراد خواهند کرد.


ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر سخنرانان چهارمین اجلاس است که سخنان خود را در حضور نمایندگان اتاق اصناف سراسر کشور بیان می کند.


نطق میان دستور پنج نفر از نمایندگان اتاق اصناف ایران نیز از دیگر برنامه های این اجلاس است.


ارسال دیدگاه