سینمای دیجیتال جویبار افتتاح شد

سینمای دیجیتال جویبار افتتاح شد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">&nbsp;با اکران فیلم محمدرسول&zwnj;الله (ص) در مجتمع الغدیر شهرستان جویبار اولین سینمای دیجیتال این شهرستان افتتاح شد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  بعد از 50 سال از تعطیلی سینمای شهرستان جویبار، با تجهیز و آماده کردن سالن مجتمع فرهنگی هنری الغدیر، اولین سینمای دیجیتال در این شهرستان افتتاح شد.

در نخستین سانس این سینمای دیجیتال، فیلم محمدرسول‌الله (ص) با حضور مردم و مسئولان شهرستان و استان به نمایش درآمد.

حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه جویبار در آیین افتتاحیه این سینما با تسلیت ایام عزاداری ماه صفر شور حسینی را از عامل خنثی کردن توطئه و مکر دشمنان معرفی و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برپایه نهضت حسینی بوده و این راه در کشور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به افتتاح سینمای دیجیتال در شهرستان جویبار افزود: برای کاهش آمار بزهکاری در بین جوانان، باید فضاهای ورزشی و فرهنگی متناسب با این قشر در کشور و این شهرستان راه‌اندازی شود.

قلی‌پور تصریح کرد: افتتاح سینمای دیجیتال فرصتی برای دیدن فیلم‌های مناسب و مورد تائید برای خانواده‌ها در این شهرستان خواهد بود.

کمال علیپور نماینده مردم قائم‎شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی دیجیتالی کردن سینما را یکی از اقدامات الکترونیکی کردن در برنامه چهارم و پنجم توسعه عنوان و بیان کرد: در رابطه با موضوعات فرهنگی در کشور اقدامات کمی صورت گرفته و اعتبارات فرهنگی در این بخش بسیار ناچیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات دولتی در بحث فرهنگی و ساخت سینماها بسیار کم بوده است، خاطرنشان کرد: مشارکت سرمایه‌گذاران و مردم در ساخت و ساز مجتمع های فرهنگی و هنری بسیار موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

صادق زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار نیز در این مراسم بیان کرد: این سینمای دیجیتال بعد از شهرهای نور و قائم‌شهر به‌عنوان سومین سینمای دیجیتال است که در استان راه‌اندازی شد.

وی در پایان گفت: برای تجهیز این مجتمع مبلغی بالغ بر 80 میلیون تومان هزینه شده است، تا بتوان از سالن آمفی تئاتر این مجتمع به‌صورت چندمنظوره استفاده کرد.

 

جویباران


ارسال دیدگاه