برپایی نمايشگاه عكس پرتره در آمل/تصاوير

برپایی نمايشگاه عكس پرتره در آمل/تصاوير

<p> <div id="docDiv4LeadTitle" style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">عکاس جوان آملی گفت: نمايشگاه عكس پرتره برای ماندگار كردن چهره هنرمندان آملی برگزار شد که پيشكسوت&zwnj;های عرصه هنر و پزشكی، چهره&zwnj;هايی هستند كه از تصويرشان در این نمایشگاه كار شد.</span></div> <span style="font-size: larger;"><br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ به نقل از سفیر هراز، داريوش منصوری عضو كانون عكاسان حوزه هنری استان مازندران، نمايشگاه عكس پرتره را در نگارخانه زر آمل با حضور رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح كرد.

داريوش منصوری از سال 1368 كار عكاسی را شروع كرد و بدون تحصيلات آكادميک در زمينه عكس و فقط به‌صورت تجربی به موفقيت‌های بسیاری در زمينه عكس مخصوصا عكس پرتره دست يافت.

وی همچنين عضو انجمن عكاسان اداره ارشاد آمل و عضو اتحاديه عكاسان آمل است.

منصوری با 36 اثر در اين نمايشگاه آثار خود را به نمايش گذاشت که كليه علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 19 عصر به مدت پنج روز از این نمايشگاه بازديد كنند.

این عکاس جوان هدف از برگزاری نمايشگاه عكس پرتره را بيشتر ديده شدن هنرمندان آملی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه برای ماندگار كردن چهره هنرمندان آملی برگزار شد که پيشكسوت‌های عرصه هنر و پزشكی، چهره‌هايی هستند كه از تصويرشان در این نمایشگاه كار شد.

وی با بيان اين‌كه بسیاری از چهره‌های هنرمند و پيشكسوت آملی در اين تصاویر وجود ندارد اظهار كرد: هنرمندانی همچون مرحوم حسن غفوری و آقای خشنودی از جمله هنرمندانی هستند که چهره آنها كار نشد.

داريوش منصوری در پایان بابیان این‌که درخواستم از مسئولین توجه بیشتر به هنرمندان است، تصریح کرد: يک هنرمند هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ معنوی نيازمند يک پشتوانه قوی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال دیدگاه