فریدونکنار تبدیل به منطقه آزاد تجاری می‌شود
وعده‌هايي که بايد تعيين تکليف شود

فریدونکنار تبدیل به منطقه آزاد تجاری می‌شود

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">هرچند سرپرست فرمانداری فریدونکنار از بسته نشدن پرونده منطقه آزاد تجاری فریدونکنار در مصاحبه با بصیرنیوز خبر داده بود اما وزیر دادگستری در حاشیه جلسه شورای اداری محمودآباد راندمان منطقه آزاد را منفی دانست.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ به نقل از بصیرنیوز، تبدیل شدن فریدونکنار به منطقه آزاد تجاری موضوعی است که بارها از سوی مسئولان این شهرستان به ویژه سرپرست فرمانداری فریدونکنار در محافل مختلف مطرح شده است.

فریدونکناری با دارا بودن شرایط مناسب از جمله راه مواصلاتی به شرق، غرب و پایتخت کشور و وجود یک بندر خصوصی بهترین شهرستان برای تبدیل شدن به این امر مهم است.

ابراهیمی سرپرست فرمانداری فریدونکنار بارها از این شرایط مناسب در محافل مختلف سخن به میان آورده بود و از تحقق این وعده در سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داده بود.

در سفر رئیس جمهور به مازندران حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به فریدونکنار آمد و با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان بر تحقق این امر تاکید کرد.

اما رئیس جمهور آب پاکی را در مصاحبه مطبوعاتی پس از این سفر به دست مردم این شهرستان و مازندران ریخت و از بررسی بیشتر این موضوع پس از پایان این سفر خبر داد.

بر اساس این گزارش، هر چند سرپرست فرمانداری فریدونکنار از بسته نشدن پرونده منطقه آزاد تجاری فریدونکنار در مصاحبه با بصیرنیوز خبر داده بود اما وزیر دادگستری در حاشیه جلسه شورای اداری محمودآباد راندمان منطقه آزاد را منفی دانست.

به هر حال باید دید سرپرست فرمانداری فریدونکنار قبل از پایان دوران خدمت خود در این شهرستان می‌تواند این وعده را عملی کند یا خیر.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه