دریافت 4405 مورد گزارش مردمی در 8 ماهه نخست سال جاری
اختصاصي/ معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت مازندران مطرح کرد

دریافت 4405 مورد گزارش مردمی در 8 ماهه نخست سال جاری

<p><span style="font-size: larger;">طی 8 ماه نخست سال جاری 4 هزار و 405 مورد گزارش مردمی از طریق ستادهای خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دریافت شد.</span></p>

حسین اصغرزاده پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  مازند اصناف گفت: طی 8 ماه نخست سال جاری 4 هزار و 405 مورد گزارش مردمی از طریق ستادهای خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دریافت شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد گزارش 3 هزار و 193 مورد به صورت تلفنی، 176  مورد به صورت حضوری و یک هزار و 36 مورد به صورت کتبی ثبت شده است.

 مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجار مازندران خاطرنشان کرد:  97/4 درصد گزارش های دریافتی رسیدگی شده که از این میزان 2 هزار و 335 مورد منجر به کشف تخلف شده است.

اصغرزاده در پاسخ به بیشترین موارد شکایات مردمی به سامانه 124 اظهار کرد: بیشترین گزارش دریافتی به ترتیب گرانفروشی با 2 هزار و 778  مورد، کم فروشی و تقلب با 833 مورد، عدم درج قیمت با 551  مورد و عدم صدور فاکتور با  142 مورد قلمداد می شوند.

مدیریت نظارت و بازرسی در پایان در خصوص بیشترین تخلفات ثبت شده در رسته های صنفی اذعان کرد: بیشترین تخلف ثبت شده در رسته های گوناگون صنفی مربوط به خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، پوشاک، حمل و نقل مسافر، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، مرغ، تلفن و موبایل، تعمیر خودرو، لوازم خانگی وگوشت می شود.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه