برگزاری مجمع عکاسان ساری با حضور هیات مدیره اتاق اصناف +زمان و مکان
اختصاصي/ عضو هيات مديره اتحاديه عکاسان ساري مطرح کرد:

برگزاری مجمع عکاسان ساری با حضور هیات مدیره اتاق اصناف +زمان و مکان

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">عصر امروز، مجمع عمومی اتحادیه عکاسان ساری با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار می شود.<br /> </span></p>

ابراهیم فلاح لحظاتی پیش در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: عصر امروز، مجمع عمومی اتحادیه عکاسان ساری با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار می شود.

وی افزود: این مجمع که با حضور هیات مدیره اتاق اصناف ساری، محمد محمدپور رئیس سازمان صنعت مازندران، عبدالرحیمی رئیس اداره اصناف استان و اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت ساری همراه خواهد بود، از ساعت 19:30 در تالار کاکتوس ساری واقع در کمربندی شرقی برگزار خواهد شد.

عضو هیات مدیره اتحادیه عکاسان ساری در پایان خاطر نشان کرد: این نشست با هدف بررسی مشکلات اتحادیه عکاسان ساری بویژه موضوع تداخل صنفی این اتحادیه با فعالیت ادارات دولتی و خصوصی در مرکز استان برگزار می شود.

گفتنی است در چند سال اخیر، فعالیت آتلیه های عکاسی و باجه های فتوکپی در ادارات پست، ثبت احوال و چندین اداره دیگر در سطح استان، با گلایه و نارضایتی اتحادیه های عکاسان مازندران بویژه ساری مواجه شده است که علیرغم پیگیری های متعدد و دنباله دار آنان، تاکنون با پاسخ موثر و قانع کننده ای از سوی مسئولان روبرو نشده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه