تشکیل شورای اصناف مازندران در آینده ای نزدیک/برگزاری مجمع استانی در زمستان سال جاری
اختصاصي/در جلسه نمايندگان اتاق اصناف مازندران مطرح شد

تشکیل شورای اصناف مازندران در آینده ای نزدیک/برگزاری مجمع استانی در زمستان سال جاری

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">شورای اصناف مازندران به جهت ساماندهی ساختار استانی نمایندگان اتاق اصناف و با هدف مشارکت در موضوعات پیرامون حوزه اصناف، در آینده ای نزدیک با حضور استاندار تشکیل خواهد شد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ پیش از ظهر امروز و به میزبانی اتاق اصناف شیرگاه، جلسه نمایندگان اتاق اصناف مازندران برگزار شد.

این جلسه که راس ساعت 10:30 در سالن جلسات اتاق اصناف شیرگاه برگزار شد با حضور هر هفت نماینده مازندرانی اتاق اصناف ایران همراه بود.

بر اساس این گزارش، در این جلسه نمایندگان پیرامون موضوعات اساسی و گوناگونی نظیر مالیات، ارزش افزوده، بازار های هفتگی، مشکلات ادارای با دستگاه های مرتبط نظیر شهرداری، بهداشت و تعزیرات حکومتی، چگونگی تخصیص اعتبارات استانی و شهرستانی، زمان بندی جلسات نمایندگان و مجمع استانی و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این گزارش حاکی است نمایندگان در ادامه بحث و تبادل نظرشان به این نتیجه رسیدند که برای دستیابی به خروجی و همچنین جلوگیری از پراکندگی تصمیمات و تلاش ها در حل و فصل چالش های اصناف، می بایست نسبت به ساماندهی ساختار استانی اصناف اقدام اساسی انجام پذیرد.

در ادامه جلسات نمایندگان با بیان اینکه هر یک از ارگانها، دستگاه ها و فعالان عرصه های کلیدی در استان با تشکیل شورای استانی به ارائه گزارش، مشکلات و مطالبات خود در نزد استاندار می پردازند نسبت به ضرورت تشکیل شورای استانی اصناف به اتفاق نظر رسیدند.

گفتنی است پیرو این تصمیم ضمن پیگیری این موضوع و تشکیل جلسه ای با حضور استاندار در آینده ای نزدیک با هدف تشکیل شورا ی استانی اصناف مقرر شد تا این شورا در مقیاس کوچکتری در شهرستانها نیز با مشارکت اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و فرمانداری تشکیل و نسبت به حل و فصل مشکلات شهرستانی اقدام شود.

این گزارش حاکی است نمایندگان اتاق اصناف در پایان این جلسه با تصویب برگزاری نشست مجمع استانی نمایندگان اتاق اصناف مازندران با روسای اتاق های اصناف شهرستان های استان در زمستان سال جاری، به جلسه خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار ما، نمایندگان اتاق اصناف مازندران در پایان این جلسه با حضور در فرمانداری و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی سوادکوه شمالی از فرماندار و فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی دیدار کردند.

 

 

شایان ذکر است عباس رمدانی و مجتبی پیرزاده از ساری، شعبان حسین نژاد از فریدونکنار، نورالله قلی زاده از محمودآباد، احمدعلی قبادیان از زیراب، علی اکبر ساداتی از شیرگاه و قربانعلی رئیسی از نکا، هفت نماینده مازندرانی اتاق اصناف ایران هستند که در تابستان سال گذشته و با کسب حداکثر آرا، فعالیت پنجمین دوره نمایندگان اتاق اصناف مازندران را آغاز کرده اند.


به گزارش مازند اصناف، جلسه آتی نمایندگان اتاق اصناف مازندران در دی ماه سال جاری و به میزبانی اتاق اصناف نکا برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/




ارسال دیدگاه