لیست و زمان دقیق آپدیت به اندروید ۶؛ سامسونگ، سونی و دوستان

لیست و زمان دقیق آپدیت به اندروید ۶؛ سامسونگ، سونی و دوستان

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">متاسفانه در بحث بروز رسانی هنوز ساز و کار مشخص و دقیقی مثل محصولات اپل برای اندروید وجود ندارد و هر یک از کمپانی ها باید برای خودشان سیاست های خاصی در ارائه بروز رسانی اتخاط می کنند که همین نکته باعث سردرگمی بسیاری از کاربر ها و پرسش های مداوم آنها راجع به زمان بروز رسانی ها شده است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ در خدمت شما هستیم با لیست تاریخ بروز رسانی ها و یا گمانه زنی هایی که راجع به تاریخ ارائه نسخه ۶ از اندروید برای دستگاه های اندرویدی ارائه شده است.


Samsung
همانطور که هفته پیش برایتان نوشتیم، نوت ۵ اولین اندرویدی نسخه ۶ برای سامسونگ بود و به مرور برای دیگر سامسونگی ها هم نسخه ۶ ارائه خواهد شد. تاریخ ارائه اندرودید ۶ برای دستگاه ها طبق اطلاعات و بیانیه های شرکت سامسونگ به این شرح است:

    Galaxy Note ۵ (December ۲۰۱۵)
    Galaxy S۶ edge+ (January ۲۰۱۶)
    Galaxy S۶ (January ۲۰۱۶)
    Galaxy S۶ edge (January ۲۰۱۶)
    Galaxy Note ۴ (February ۲۰۱۶)
    Galaxy Note Edge (February ۲۰۱۶)
    Galaxy A۵ (March ۲۰۱۶)
    Galaxy S۵ (April ۲۰۱۶)
    Galaxy Tab S ۱۰.۵ (April ۲۰۱۶)

LG
ال چی اولین کمپانی بود که اندروید ۶ را کشور های کره و لهستان برای دستگاه های خودش ارائه کرد. G۴ اولین گوشی بود و سپس G۳ در صف دریافت بروز رسانی قرار گرفت. هنوز زمان دقیق ارائه اندروید ۶ به صورت عمومی توسط این کمپانی برای مشخص نشده است، اما اگر اهل بروز رسانی های دستی هستید حتما به انجمن های XDA سر بزنید.
HTC
زمان دقیق و رسمی برای ارائه نسخه ۶ از اندروید توسط این شرکت مشخص نشده و تنها اطلاعات موجود مربوط به گوشی هایی است که بروز خواهند شد. در تصاویر زیر گوشی هایی که بزودی برای انها بروز رسانی ارائه خواهد شد را می بینیم. لازم به ذکر است گوشی One A۹ همراه با اندروید ۶ عرضه خواهد شد و تمامی نسخه های سری ONE باید منتظر بروز رسانی باشند.




Sony
سونی در زمان بروز رسانی ها بهترین پشتیبانی و بهترین زمان را همیشه برای خودش ثبت کرده است، اما هنوز خبری از ارائه بروز رسانی گوشی های سونی به اندروید ۶ نیست و تنها می دانیم که چه گوشی هایی به این نسخه بروز خواهند شد. اگر اهل بروزرسانی های نسخه بتا باشید برای Xperia Z۳ و Z۳ Compact در XDA می توانید برورسانی های دستی را بیابید. این سری از گوشی ها بروز رسانی را دریافت خواهند کرد:

    Xperia Z۵
    Xperia Z۵ Compact
    Xperia Premium
    Xperia Z۳+
    Xperia Z۳
    Xperia Z۳ Compact
    Xperia Z۲
    Xperia M۵
    Xperia C۵ Ultra
    Xperia M۴ Aqua
    Xperia C۴
    Xperia Z۴ Tablet
    Xperia Z۳ Tablet Compact
    Xperia Z۲ Tablet

Huawei

در عین ناباوری هواوی لیست بلند بالایی برای بروز رسانی به اندروید ۶ ارائه داده است، این گوشی های هواوی به نسخه ۶ از اندروید بروز خواهند شد:

    P۸
    Mate ۷
    Mate S
    P۸ Youth
    P۸ Max
    G۷ Plus
    honor ۷
    honor ۷i
    honor ۶ Plus
    honor ۶
    honor X۲
    honor ۴X
    honor Play ۴C

Asus

اسوس هم این روز ها برای خودش طرفداران پروپاقرصی دارد، توجه داشته باشید که این کمپانی قول بروز رسانی برای این نسخه ها را به کاربران داده است.

    ZenFone ۲
    ZenFone ۲ Deluxe/Special Edition
    ZenFone ۲ Laser
    ZenFone Selfie
    PadFone S

 

 

 

تراز


ارسال دیدگاه