تعاونی‌های مسافربری چالوس خودروهای شخصی را ساماندهی کنند
فرماندار چالوس تأکيد کرد

تعاونی‌های مسافربری چالوس خودروهای شخصی را ساماندهی کنند

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">فرماندار چالوس گفت: تعاونی&zwnj;های مسافربری در چالوس خودروهای مسافربری شخصی را تحت پوشش گرفته و ساماندهی کنند تا دیگر بهانه&zwnj;ای برای تخلف کسی باقی نماند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ به نقل از چالوس ما، محمدناصر زندی در جلسه شورای ترافیک شهرستان چالوس اظهار کرد: با انتقال ایستگاه مرزن‌آباد و کلاردشت به پایانه بیرون شهر، بخشی از ترافیک میدان معلم چالوس کاسته شد، اما راننده‌های خودروهای مسافربر شخصی مشکلاتی را برای خودروهای عمومی به وجود آورده‌ و موجب نگرانی‌هایی شده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون با وجود اینکه دو پایانه مسافربری در مکان‌های مناسب در شهر چالوس وجود دارد، باز هم خودروهای برخی از خطوط مسافربری در پایانه‌های غیررسمی فعالیت می‌کنند که خود باعث اتلاف امکانات شهرستان است.

فرماندار چالوس با تأکید بر اینکه این مسأله باید به درستی مدیریت شود، تصریح کرد: با ایجاد ترافیک روان‌تر مطمئناً آرامش بیشتری را برای مردم به همراه خواهد داشت، تمام اعضای شورای ترافیک هم باید در این مورد همکاری کنند.

زندی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی مردم در مورد ترافیک ادامه داد: مردم باید تصمیمات این شورا را بپذیرند و تا این مصوبات ضمانت اجرایی داشته باشند، البته بیشتر مردم از این اقدامات خرسند هستند.

وی با بیان اینکه خودروهای مسافربر شخصی توسط تعاونی‌های مسافربری ساماندهی شوند، گفت: پس از انجام چنین اقداماتی، دیگر بهانه‌ای برای کسی باقی نمی‌ماند و می‌توان با متخلفان برخورد قانونی انجام داد.

این مسئول با اشاره به انتقال اظهار کرد: دریکی دو ماه اخیر و پس‌ازاین انتقال، که در صورت عدم مدیریت درست در این مورد آسیب‌هایی را در بخش خدمات حمل‌ونقل به همراه دارد.

زندی بابیان اینکه دو پایانه مسافربری در شهر چالوس وجود دارد، افزود: باید از ظرفیت این پایانه‌ها به‌درستی استفاده کرد و با ایجاد ترافیک روان‌تر، کاری کنیم تا آرامش بیشتری را برای مردم به همراه داشته باشد.

فرماندار چالوس فرهنگ‌سازی را لازمه ارائه خدمات بهتر به مردم دانست و ادامه داد: مردم باید این مسئله را بپذیرند، از سوی دیگر همه اعضای شورای ترافیک هم باید در این مورد همکاری کنند.

زندی در پایان با اشاره به اینکه مردم از ساماندهی این وضعیت خرسند می‌شوند، گفت: البته اعمال درست قانون برای عده‌ای زیان‌هایی را هم در پی خواهد داشت، اما برای دستیابی به نتیجه لازم باید این طرح به‌طور مستمر ادامه داشته و مقطعی نباشد.


ارسال دیدگاه