بیانیه اتاق اصناف زیراب به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

بیانیه اتاق اصناف زیراب به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

<p><span style="font-size: larger;">تقارن ماه خون و قیام با هفته بسیج، فرصتی است که فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی زنده نگه داشته شود، چرا که...</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ اتاق اصناف زیراب به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و تقارن آن با اربعین حسینی، بیانیه ای را صادر کرد که در ذیل این خبر می خوانیم:


السلام علی‌الحسین (ع)  و علی‌علی‌ بن‌ الحسین (ع)  و علی اولاد الحسین(ع) وعلی اصحاب‌ الحسین (ع)




بار دیگر طلیعه ماه صفر در سراسر جهان، شیفتگان مکتب تشیع سرخ علوی را به رستاخیز اربعین حسینی فرا می‌خواند، ایامی که سراسر حزن و اندوه برای فرشیان و ماتم و شیدایی برای عرشیان است.

تقارن ماه خون و قیام با هفته بسیج، فرصتی است که فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی زنده نگه داشته شود، چرا که در حقیقت بسیج میراث شهدا و شهدا رهروان واقعی ولایت و ولایت امتداد خط سرخ شهادت و نهضت خونین عاشوراست.

بسیج یکی از ارزنده ترین یادگارهای امام راحل (ره) و از ثمرات درخت تناور انقلاب اسلامی است که در پنجم آذرسال ۵۸ با نفس رهبر فرزانه انقلاب، فرمان شکفتن آن صادر گردید.

امام (ره) تفکر بسیجی را نوای دلنشینی دانست که اگر در کشوری طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌ماند و در حقیقت این تفکر، همیشه جاودانه مانده است و امروزه تمامی دیده‌های بیدار می‌دانند که این شجره طیبه و درخت تناور همیشه در خط مقدم رویارویی با دشمنان قسم خورده این آب و خاک قرار دارد.

نقش آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی گذشت سالها و حماسه‌سازی‌های جاودانه آن در ۸ سال دفاع مقدس و سپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با و بحران‌‌ سازی‌های گوناگون و گره‌ گشایی از مشکلات جامعه در مقاطع سخت و حساس که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت بخش نسل‌های میهن اسلامی قرار داده حقیقتی انکارناپذیر است .

عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیج فراتر از مرزهای انقلاب و کشور اسلامی هم اینک در رویکرد و رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلور یافته است و آنان با الگو گرفتن از تفکر بسیج برای رفع موانع و چالش‌های موجود در راه دست‌یابی به استقلال و آزادی کشورشان، در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده‌اند.

اتاق اصناف زیراب و بسیج اصناف سوادکوه، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی ، تقارن این مناسبت با روز تشکیل بسیج مستضعفین را فرصتی می‌داند تا با حضور در مناسبت‌ها و مراسمات مذهبی و اجرای برنامه‌های خاص معنوی و مذهبی، فرهنگ ناب بسیجی را که همان فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و برگرفته از مکتب عاشورایی است، تبلور یابد.

 

                                                                                                        احمد علی قبادیان

                                                                                                  رئیس اتاق اصناف زیراب

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه