بررسی نحوه ارتقای کیفی کلاس های آموزشی واحدهای صنفی در بابل+تصاویر
اختصاصي/ به ميزباني اتاق اصناف بابل انجام گرفت؛

بررسی نحوه ارتقای کیفی کلاس های آموزشی واحدهای صنفی در بابل+تصاویر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">درجلسه ای با حضور مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل، نحوه &nbsp;ارتقای سطح کیفی کلاس های آموزشی مکاسب مورد بررسی قرار گرفت. <br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ درجلسه ای با حضور مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف بابلف نحوه ارتقای سطح کیفی کلاس های آموزشی مکاسب مورد بررسی قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، دراین جلسه که با حضور محمد باقر عبدالرحیمی رئیس اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد باقر فروتن عضو کمیسیون آموزش استان، سرهنگ محمد خوبکار فرمانده بسیج اصناف مازندران و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف بابل در سالن اتاق اصناف این شهر برگزار شده بود؛ حسین لعلی رئیس اتاق اصناف بابل گفت: اتاق اصناف بابل ضمن اینکه برای برگزاری کلاس های آموزشی مکاسب اصلاً مشکلی ندارد، بلکه تلاش داریم برای رفاه بیشتر بازاریان شریف این کلاس با دیگر کلاس های آموزشی در یک مکان ثابت برگزارشود.


 محمد باقر عبدالرحیمی  با بیان اینکه  اتاق اصناف بابل جزو اولین شهرهای کشور بود که کلاس های آموزشی واحدهای صنفی را شروع کرد، متذکر شد:  بابل جزو اولین شهرهایی بود که بحث آموزش را جدی گرفت و جزو پیشگامان کشور بود، لذا امیدواریم مسئولان اتاق اصناف این شهرستان اجرای کلاسهای آموزشی 6 ساعته مکاسب که با همکاری بسیج اصناف برگزار می شود را هم جدی بگیرند و این کلاسها را مثل دیگر کلاس ها ی آموزشی با سطح کیفی بالا برگزار کنند.

 

رئیس اداره اصناف و تشکلهای سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه شرکت بازاریان سراسر استان در این کلاسها اجباری می باشد،  افزود: کمیته ای در مرکز استان جهت برگزاری کلاس های آموزشی در تمام شهرهای مازندران تشکیل شده است تا این دوره ها با جدیت لازم انجام گیرد.


سرهنگ محمد خوبکار نیز در بخشی از این نشست ضمن اشاره به ظرفیت بالای بابل با توجه به وسعت جغرافیایی آن در مازندران، اذعان کرد: از اتاق اصناف بابل که در برگزاری کلاسهای آموزشی پیشتاز بوده اند، انتظارداریم برای برگزاری کلاس های آموزشی 6 ساعته مکاسب که جزو وظایف بسیج اصناف است، با هماهنگی و همکاری بسیج اصناف شهرستان این کلاس ها را برگزار کنند.

 

مسئول بسیج اصناف مازندران افزود: برگزاری کلاس های 6 ساعته مکاسب به بسیج اصناف واگذار شده است به همین خاطر نحوه برگزاری و انتخاب استاد باید به عهده بسیج اصناف باشد که امیدواریم با همکاری  اتاق اصناف بابل این کلاسها با کیفیت بالایی برگزار شود.

 

گفتنی است در پایان این جلسه پس از بحث و بررسی پیرامون وضعیت کلاس های آموزشی واحدهای صنفی  و نحوه اجرای کلاس های مکاسب، مقررشد کلاس های آموزشی مکاسب 6 ساعته  در بابل با هماهنگی اتاق اصناف و بسیج اصناف این شهرستان برگزار شود.


به گزارش خبرنگار مازنداصناف، طبق آخرین آمار از برگزاری کلاس های فقه بازار در مازندران ( شهریور 94)، این کلاس ها در 11 شهر استان از قبیل: گلوگاه، بهشهر، نکا، قائم شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، آمل، نور، نوشهر و رامسر برگزار نمی شود.



انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه