همایش بزرگ سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون دی ماه برگزار می شود

همایش بزرگ سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون دی ماه برگزار می شود

<p><span style="font-family: Tahoma;">رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: همایش بزرگ سه اتاق بازرگانی ، اصناف و تعاون دی ماه امسال برگزار می شود.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محسن جلال پور بعدازظهر چهارشنبه در نشست مشترک روسای اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون  تأکید کرد: طی هماهنگی‌های انجام‌شده با دستگاه‌های مختلف به‌زودی شاهد راه‌اندازی بازارچه‌های خرده فروشی تولیدات ایرانی در بیش از ۱۳ کشور همسایه خواهیم بود.



وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این فروشگاه‌ها شاهد آشنایی بیشتر مردم کشورهای دیگر با تولیدات ایرانی خواهیم بود که به‌طور حتم به صادرات کلان به این کشورها منجر می‌شود.



رئیس اتاق ایران با اشاره به اینکه همایش بزرگ سه اتاق در سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: همایش بزرگ اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، رفاه و اقتصاد در دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.



جلال پور ادامه داد: با راه‌اندازی دبیرخانه مشترک این سه اتاق به دنبال ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر هستیم زیرا این‌گونه رفتارها به‌طور یقین در توسعه اقتصادی کشور مؤثر خواهد بود.



وی افزود: آنچه باید بیش از گذشته به آن توجه شود ارتباط داشتن با مجلس است که در این میان معاونین مجلسی باید نقش اساسی ایفا کنند.

 

 

 

 

 

مهر


ارسال دیدگاه