برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج در مازندران
مسئول سازمان بسيج علمي مازندران خبر داد

برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان خبر داد و گفت: به&zwnj;مناسبت هفته بسیج چهارمین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج مازندران برگزار می&zwnj;شود.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمدهادی موذن با بیان اینکه به‌مناسبت هفته بسیج جشنواره جهادگران علم و فناوری و چهارمین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج مازندران با هدف نشان دادن توانمندی‌های مخترعان و مبتکران استان با تاکید بر شعار ما می‌توانیم در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه 100 محصول از تولیدات مخترعان و مبتکران علمی بسیج مازندران در 60 غرفه نمایشگاهی در معرض دید عمومی قرار می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران اضافه کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌ها و محصولات رشته‌های برق، الکترونیک، مکانیک، تجهیزات مهندسی، مهندسی کشاورزی، صنایع، عمران، غذا و دارو، شیمی، مهندسی فرهنگی و نانو تکنولوژی به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تحریم‌های دشمن تاکنون نتوانسته بر تولیدات ملی اثرگذار باشد، گفت: توانمندی‌های علمی مبتکران و مخترعان بسیجی سبب شد تا به رشد علمی فزاینده‌ای برسیم.

موذن بر ضرورت توجه به نخبگان علمی در مازندران تاکید کرد و افزود: با توجه به تاکیدات رهبری استفاده از توانمندی‌های نخبگان سبب می‌شود تا در تولید محصولات مختلف در داخل کشور موفق باشیم.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران در پایان سخنانش گفت: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران مورد توجه قرار گرفته است.

چهارمین نمایشگاه اختراعات و ابتکاران بسیج مازندران به مدت دو روز، سوم و چهارم آذرماه جاری در محل نمایشگاهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.

 
مرجع بلاغ

ارسال دیدگاه