رشد 33/5 درصدی صادرات نوشابه و آب معدنی مازندران در سال جاری
اختصاصي/ رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

رشد 33/5 درصدی صادرات نوشابه و آب معدنی مازندران در سال جاری

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">صادرات نوشابه و آب معدنی مازندران طی هفت ماهه نخست سال جاری با رشد 33/5 درصدی روبرو شد.<br /> </span></p>

محمد محمد پور عمران ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: صادرات نوشابه و آب معدنی مازندران طی هفت ماهه  نخست  سال 94 با رشد 33/5 درصدی روبرو شد.


وی افزود : صادرات نوشابه و آب معدنی در هفت ماهه سال 93 رقم یک میلیون و 50 هزار و 466 دلار بوده که علاوه بر تحقق این رقم درهفت ماهه ابتدایی سال جاری، با احتساب افزایش 351 هزار و 534  دلار به رقم یک میلیون و 402 هزار دلار رسیده که نشان از رشد 33/5 درصدی صادرات در سال 94 دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: از لحاظ وزنی نیز صادرات نوشابه و آب معدنی در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 36 درصد رشد داشته است، به طوریکه از رقم یک هزار و 673  تن به رقم 2 هزار و 273 تن افزایش را شاهد هستیم.

محمد پور در پایان خاطر نشان کرد: صادرکنندگان مازندران نوشابه و آب معدنی تولیدی را به مقصد کشورهای cis نظیر ارمنستان، قزاقستان، ترکمنستان، آذربایجان و کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهایی نظیر ترکیه، عراق و لبنان صادر می کنند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه