واگذاری طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت به بخش خصوصی
استاندار مازندران خبر داد

واگذاری طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت به بخش خصوصی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">استاندار مازندران گفت: اجرای طرح&zwnj;های عمرانی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی به بخش خصوصی واگذار می&zwnj;شود.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ ربیع فلاح‌جلودار امشب در دیدار با اعضای انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن استان اظهار کرد: توسعه انبوه‌سازی در استان باید مورد توجه قرار گیرد و توجه به بخش خصوصی در این زمینه نیز یکی از اقداماتی است که در استان نیاز است برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی با اعلام اینکه در احیاء بافت فرسوده در استان نیاز به همکاری انبوه‌سازان استان داریم، تصریح کرد: انبوه‌سازان با ارائه پیشنهادهای مناسب و تعریف بسته مناسب نقش اساسی در این زمینه داشته باشند.

استاندار مازندران با بیان اینکه انبوه‌سازان و فعالیت آنها در استان باید بیشتر مورد توجه مردم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که فرهنگ انبوه‌سازی در استان نهادینه شده و نیاز است تبلیغات مناسب و کاربردی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به نقش موثر سازمان نظام مهندسی ساختمان در توسعه ساخت‌وساز، یادآور شد: برای توسعه طرح انبوه‌سازی نیاز است همکاری و تعامل انبوه‌سازان با راه و شهرسازی و نظام مهندسی بیشتر شود.

فلاح‌جلودار با اعلام اینکه طرح‌های نیمه‌تمام زیادی در استان وجود دارد که برای اتمام این طرح‌ها برنامه‌ریزی مناسب شد، ادامه داد: برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام استان نیاز است که از مشارکت بخش خصوصی به خوبی استفاده شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه طرح چابک‌سازی اداری در استان باید مدنظر متولیان و دست‌اندرکاران باشد، افزود: برای چابک‌سازی اداری نیاز است که برون‌سپاری خدمات و دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

وی از برنامه‌ریزی برای واگذاری طرح‌های عمرانی با پیشرفت 60 درصد در استان خبر داد و بیان داشت: دولت برای اتمام طرح‌های عمرانی نیاز به قرار داد با بخش خصوصی دارد.

فلاح‌جلودار با اعلام اینکه رفع مشکل فاضلاب و تامین آب شرب شهری و روستایی یکی از دغدغه‌های جدی در استان است، گفت: رفع مشکل بخش آب و فاضلاب استان نیاز به برنامه جدی و منسجم دارد.

 

 

فارس


ارسال دیدگاه