رشد 32درصدی صادرات فرآورده های لبنی مازندران طی هفت ماهه سال 94
اختصاصي/رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مطرح کرد:

رشد 32درصدی صادرات فرآورده های لبنی مازندران طی هفت ماهه سال 94

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: صادرات فرآورده های لبنی مازندران طی هفت ماهه سال 94 با رشد 32 درصدی روبرو شد.<br /> </span></p>

محمد محمدپور عصر امروز در گفت و گو با خبرنگارمازند اصناف گفت :صادرات فرآورده های لبنی مازندران طی هفت ماهه سال 94 با رشد32 درصدی روبرو شد.

وی  افزود: صادرات فرآورده های لبنی درهفت ماهه سال 94 رقم  بیش از160 میلیون دلاربوده که با افزایش بیش از 38 میلیون دلاری شاهد رشد 32 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده دایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار کرد: از لحاظ وزنی نیز صادرات فرآورده های لبنی درهفت ماهه سال 94 نسبت به مدت مشابه سال 93 بیش از 27 درصد رشد داشته است، به طوریکه از رقم 86 هزار و 791 تن به  110 هزار و 68 تن افزایش یافت.

محمد پور خاطرنشان کرد: محصولات و فرآورده های لبنی استان به کشورهای عراق، کویت و عربستان که مهمترین بازارهای هدف لبنیات مازندران در این بخش می باشند ونیز به کشورهای حاشیه دریای خزر و... صادرشد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان با اشاره به این موضوع که صنعت لبنیات در کشور و استان به عنوان یکی از صنایع تکمیلی بخش کشاورزی بوده که نقش بسیار مهمی در اشتغال وتوسعه اقتصادی ایفا می کند، اظهار داشت: با توجه به رفع مشکل صادرات این محصول به روسیه واخذ مجوز صادرات توسط شرکت کاله شاهد جهش عظیمی در صادرات این محصول خواهیم بود.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه