بازدید مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از اداره صنعت بابل
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

بازدید مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از اداره صنعت بابل

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">&nbsp;مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در بازدید دوره ای و سرزده از ادارات شهرستان های تابعه، این بار از اداره صنعت، معدن و تجارت بابل بازدید کرد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ مهدی عباسی در بازدید دوره ای و سرزده از اداره های مازندران، این بار از اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت بابل بازدید کرد.


 بنا براین گزارش، وی در این بازدید یک روزه، ضمن ملاقات حضوری با رئیس و دیدار چهره به  چهره  با پرسنل و استماع نقطه نظرات آنها، از نزدیک از روند ثبت پرونده و ارجاع به شعبه، رسیدگی  و اجرای احکام مطلع و بر رسیدگی فوری و بدون نقص در مراحل مختلف  تاکید کرد.

گفتنی است مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در حاشیه این بازدید با حضور در اداره صنعت، معدن و تجارت بابل با رئیس این اداره ملاقات و بر ارسال گزارشات مستدل و بدون نقص که باعث اطاله دادرسی می شود، تاکید و در ادامه این ملاقات مطالب و  راهکاری لازم در جهت همکاری فی مابین و نظارت بیشتر بر بازار را ارائه داد.


گفتنی است عباسی در ادامه این ملاقات و در حاشیه این دیدار، به ارائه راهکارهای لازم در جهت همکاری میان این دو شرکت و نظارت بر بازار پرداخت.


ارسال دیدگاه