دریافت 500 مورد شکایت شاکیان خصوصی در سال 94
اختصاصي/ مديرکل تعزيرات حکومتي مازندران مطرح کرد:

دریافت 500 مورد شکایت شاکیان خصوصی در سال 94

<p><span style="font-size: larger;">مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران: از ابتدای سال جاری تاکنون 500 مورد شکایت شاکیان خصوصی دریافت شد</span>.</p>

مهدی عباسی لحظاتی پیش در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: رسیدگی در تعزیرات حکومتی نیاز به دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح دارد.

وی تصریح کرد: یکی از این موارد، دریافت شکایت از شاکیان خصوصی بوده  که رسیدگی فوری آن، یکی از اولویت های اساسی و سرلوحه برنامه ها می باشد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اذعان کرد: با دریافت شکایت شاکی خصوصی، شعب تعزیرات حکومتی اقدام به رسیدگی می کند که در صورت محرز و مسلم شدن تخلف از سوی متشاکی و محق بودن شاکی خصوصی، متخلف علاوه بر محکومیت جزای نقدی در حق دولت به جبران خسارت و ضرر و زیان وارده به شاکی خصوصی ( در حق شاکی خصوصی) نیز  محکوم می شود. 

 

  

 

 این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران در پایان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 500 مورد شکایت شاکیان خصوصی دریافت شد؛ خاطرنشان کرد: که 479 فقره آن مختومه و متخلفین به مبلغ 1 میلیارد و 885 میلیون و 153 هزار و 580 ریال جزای نقدی در حق دولت و مبلغ 757 میلیون و112 هزار و 90 ریال به عنوان جبران خسارت وارده در حق شاکیان خصوصی محکوم شدند .

 

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه