توقف واردات کالای مصرفی از آمریکا

توقف واردات کالای مصرفی از آمریکا

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">وزیر صنعت، معدن و تجارت بخشنامه توقف واردات کالاهای مصرفی از امریکا را صادر کرده است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران اعلام کرده است بخشنامه توقف واردات کالاهای مصرفی که نماد آمریکایی دارند، ابلاغ شده است.

یدالله صادقی گفت: بنابر صلاحدید مسئولان کشور و بخشنامه ای که وزیر صنعت این هفته ابلاغ کرده است ، کالاهای مصرفی که نماد آمریکایی دارد برای ورود به کشور و توزیع با محدودیت روبروست.

صادقی درباره قراردادهای بسته شده با دو شرکت آمریکایی برای  واردات سیگار و نوشابه های آمریکایی گفت: این قرارداد در  بخش خصوصی بسته شده و دولت هیچگونه قراردادی منعقد نکرده است.

صادقی همچنین به اشاره به پلمپ شدن رستوران کی‌اف‌سی در تهران افزود: برند کی‌اف‌سی که در گذشته پروانه کسب گرفته، به دلیل تخلف هایی که داشته ، پلمپ شده و این شرکت پروانه کسب خود را از کشور همسایه دریافت کرده است و هیچ ارتباطی با برند آمریکایی آن ندارد.

شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی در غرب تهران

وی همچنین اضافه کرد: هیچ گونه پروانه کسب و فعالیت در کشور برای برندهای آمریکایی صادر نمی شود و اگر در گذشته بوده است از این به بعد انجام نمی شود.

نخستین شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی از روز یک‌شنبه (۱۰ آبان) در غرب تهران به‌ صورت رسمی کار خود را شروع کرده بود، روز سه‌شنبه پلمپ شد.

صبح سه‌شنبه نیروی انتظامی تهران با نصب تابلوی «تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد» نخستین شعبه رستوران کی‌اف‌سی در ایران را پلمپ کرد.

 

 

 


منبع: جام نیوز


ارسال دیدگاه