تداخل صنفی، بازار هفتگی و دستفروشان عمده ترین مشکلات بازاریان محمودآباد
اختصاصي/ رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد مطرح کرد:

تداخل صنفی، بازار هفتگی و دستفروشان عمده ترین مشکلات بازاریان محمودآباد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">تداخل صنفی، بازار هفتگی و دستفروشان از عمده ترین مشکلاتی است که گریبان گیر کسبه و بازاریان محمودآبادی است.<br /> </span></p>

عباسعلی زمانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: 22 اتحادیه صنفی در محمودآباد در حال فعالیت هستند.


وی در ادامه افزود: 3 هزار و 500 واحد صنفی فعال دارای پروانه کسب نیز در محمودآباد، مشغول فعالیت در بازار این شهر می باشند.


رئیس اداره صمت محمودآباد در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات صنفی موجود در بازار این شهر اشاره و عنوان کرد: تداخل صنفی، بازار هفتگی و دستفروشان از عمده ترین مشکلاتی است که گریبان گیر کسبه و بازاریان محمودآبادی است.


زمانی خاطرنشان کرد: فقدان میدان میوه و تره بار و همچنین کشتارگاه نیز از جمله محرومیت های بازار محمودآباد است که موجب مشکلاتی برای فعالان این عرصه گردیده است که امیدواریم با توجه و حمایت مسئولان ذیربط در آینده ای نزدیک شاهد ساخت این پروژه ها در محمودآباد باشیم.


رئیس اداره صمت محمودآباد در پایان با بیان اینکه هیچ انتخابات معوقه هیات مدیره های اتحادیه های صنفی در محمودآباد نداریم، اذعان کرد: تا پایان سال به دلیل عدم انتخابات معوقه و همچنین انتخابات قانونی اتحادیه ها، هیچ انتخابات صنفی در این شهرستان برگزار نمی شود.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه