برگزاری مراسم دسته روی اصناف و بازاریان در تنکابن/فعالیت 9 هزار واحد صنفی در تنکابن
اختصاصي/عضو هيات رئيسه اتاق اصناف تنکابن مطرح کرد:

برگزاری مراسم دسته روی اصناف و بازاریان در تنکابن/فعالیت 9 هزار واحد صنفی در تنکابن

<p><span style="font-size: larger;">عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تنکابن از فعالیت 41 اتحادیه و 9 هزار واحد صنفی در تنکابن خبر داد.<br /> </span></p>

مهدی جعفرنژاد لحظاتی پیش در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: مراسم دسته روی و عزاداری اصناف و بازاریان تنکابن در دهه دوم محرم انجام شد.


وی افزود: اصناف و بازاریان تنکابن با تجمع در جلوی اتاق اصناف و حرکت به سمت میدان شهدا، ضمن دسته روی در مسیر رفت و برگشت به عزاداری سالار شهیدان پرداختند.


عضو هیات مدیره اتاق اصناف تنکابن در ادامه با بیان اینکه 41 اتحادیه صنفی و بیش از 9 هزار واحد صنفی در تنکابن در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: اتحادیه خوار و بار و لبنیات بزرگترین و اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی کوچکترین اتحادیه صنفی این شهرستان محسوب می شوند.


جعفرنزاد با بیان اینکه مشکل مالیاتی از جمله مشکلات عمده اصناف تنکابن در سال جاری بود که با پیگیری های انجام شده در حال مرتفع شدن است، اضافه کرد: از دیگر مشکلات ما تداخل صنفی است که این معضل، یک مشکل همیشگی تمام اصناف کشور بوده و هست.


وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت دستفروشان بعنوان سومین مشکل عمده بازار تنکاین، اذعان کرد: این مشکل به صورت مقطعی و با همکاری شهرداری مرتفع می شود و گاه هم با عدم همکاری آنها، موجب اعتراض بازاریان و کسبه دارای پروانه کسب می شود.


جعفرنزاد در پایان با بیان اینکه شهرستان تنکابن از نعمت وجود میدان میوه و تره بار و کشتارگاه بهره مند است، یادآور شد: وجود میدان میوه و تره بار و همچنین کشتارگاه صنعتی نشتارود پاسخگوی نیاز بازاریان و فعالان این عرصه بوده و خوشبختانه در این بخش هیچ مشکلی وجود ندارد.


انتهای پیام/

حسن قربان زاده ساروی



ارسال دیدگاه