ناتوانی مدیریتی بخشی از مشکل صنعت مازندران است
رئيس کميسيون صنعت اتاق بازرگاني مازندران:

ناتوانی مدیریتی بخشی از مشکل صنعت مازندران است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی مازندران، بخشی از مشکلات صنعت استان را ناشی از ناتوانی مدیریتی اعلام کرد و گفت: باید با هم&zwnj;فکری همه مدیران مشکلات صنعتگران رفع شود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛صابر کاظمی در جلسه بررسی مشکلات صنعتگران مازندران، اظهار کرد: مشکل تحریم همچون سمی وارد کشور شد و در حال حاضر شاهد اثرات آن هستیم.

وی بابیان اینکه اگر مدیران اجرایی مشکلات را غربال‌گری می‌کردند امروز دچار مشکل نمی‌شدیم، افزود: تحریم موجب شد که ارتباط شرکت‌های خصوصی و واحدهای صنعتی با کشورهای دیگر قطع شود.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی مازندران مشکل دوم صنعت‌گران را شرایط تأسیس یا روند تأسیس واحد صنعتی عنوان کرد و ادامه داد: این امر به بانک‌ها ناشی می‌شود و بانک‌ها نمی‌توانند منابع مالی را در زمان مناسب تأمین کنند.

این مسئول بیان کرد: واحدهای صنعتی که ارائه طرح دارند، باید از سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح استفاده کنند و باید برای واحدهای صنعتی نیمه‌تعطیل، تعطیل یا در حال تعطیل، با هم‌فکری‌های مناسب و دقیق و ارائه راهکار برای رفع مشکلات آنها تلاش شود.

کاظمی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات صنعت و معدن باید تلاش جدی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به وضع قوانین به‌راحتی نمی‌توانند قوانین را وضع یا نقص کنند.

 

مرجع: مهر مازندران


ارسال دیدگاه