آدرس مراکز خرید تضمینی دانه های روغنی سویا در مازندران+قیمت
اختصاصي/ مدير عامل شرکت غله و خدمات بازرگاني مازندران مطرح کرد:

آدرس مراکز خرید تضمینی دانه های روغنی سویا در مازندران+قیمت

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">خرید دانه روغنی سویا با ایجاد و راه اندازی هفت مرکز تضمینی از سوم آبان ماه سال جاری در استان مازندران آغاز شد.<br /> </span></p>

رمضانعلی ملک عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت:خرید دانه روغنی سویا با ایجاد و راه اندازی هفت مرکز تضمینی از سوم آبان ماه سال جاری در استان مازندران آغاز شد.



وی ضمن بیان این خبر افزود: این مراکز خرید، در ساری درکیلومتر 5 جاده قائمشهر، در کیاکلا ابتدای جاده بهنمیر، بهنمیر شهرک اداری، جویبار کوهی خیل، نکاء چاله پل، آمل جاده چمستان جنب پاسگاه انتظامی و در بهشهر بلوار شهید هاشمی نژاد جنب ایستگاه سواری، انبارهای شرکت توسعه کشت دانه های روغنی شهرهای مذکور دائر شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با اشاره به قیمت خرید تضمینی دانه روغنی سویا گفت: شرکت غله موظف می باشد هر کیلو دانه روغنی سویا را با دو درصد ناخالصی و 12 درصد رطوبت 19 هزار و 700 ریال خریداری نماید.

ملک با اشاره به برآورد میزان خرید سال جاری اظهار کرد: با توجه به پیش بینی خرید توسط جهاد کشاورزی انتظار می رود حداقل تا سقف 5 هزارتن دانه روغنی سویا در استان در سالجاری خریداری شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه عمده تولید دانه روغنی سویا در شرق استان از گلوگاه تا بابلسر می باشد، متذکر شد: پرداخت پول کشاورزان عزیز از طریق بانک عامل (بانک کشاورزی) همانند خرید گندم انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 به موضوع طرح خرید تضمینی دانه های روغنی اشاره و عنوان کرد: براساس دستورالعمل خرید دانه های روغنی سویا و آفتابگردان و ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی خرید تضمینی در سال جاری به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و به تبع آن به شرکت های غله واگذار شد.

ملک در پایان یادآور شد: حمایت از تولید کننده، ایجاد تعامل در نظام تولید جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی، جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی، جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزی، افزایش تولید دانه های روغنی در کشور و همچنین افزایش درصد خوداتکایی به تولید داخلی این محصول از اهداف مهم خرید تضمینی دانه های روغنی می باشد.

 

انتهای پیام/

م.اسدی


ارسال دیدگاه