سياست پنجمين جشنواره بين المللي مد و لباس فجر جذب حداكثري تمامي تشكلهاي رسمي و فعالان حوزه مد ولباس كشور است

سياست پنجمين جشنواره بين المللي مد و لباس فجر جذب حداكثري تمامي تشكلهاي رسمي و فعالان حوزه مد ولباس كشور است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">هفته آينده فراخوان شركت در دو جشنواره &ldquo;طراحي مانكنها و حجم هاي متناسب با فرهنگ ايراني و اسلامي&rdquo; و&rdquo;ويترين هاي برتر&rdquo; منتشر مي شود.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ نماينده رييس اتاق اصناف ايران در كارگروه مدو لباس كشور با اعلام تشكيل كارگروه مد ولباس اتاق اصناف ايران گفت: اين كارگره مي تواند با برنامه هاي جامعي كه طراحي نموده است گام بزرگي براي ايجاد تحول در بخش طراحي،توليد و عرضه مناسب مد و لباس بردارد.


منصور حسيني افزود: جلسات مستمري از سوي اين كارگره به منظور شناسايي توانمنديها و يا خلاءهاي موجود در حوزه مد و لباس برگزار شده است و ماحصل مطالعات اين كارگروه بزودي به عنوان يك برنامه پيشنهادي به اتاق اصناف ايران ارايه خواهد شد.


وي گفت : براي نخستين بار رييس اتاق اصناف ايران با عضويت در كارگروه تدوين مد ولباس برنامه ششم توسعه، برنامه هاي رفع تنگناها و ايجاد تحول در اين حوزه را ارايه نمود كه مورد استقبال كارگروه قرار گرفت و به عنوان پيشنهادات اتاق در قالب برنامه كارگروه به كميسيون فرهنگي تدوين برنامه ششم توسعه دولت ارايه گرديد.


حسيني بااشاره به اينكه رييس اتاق اصناف ايران به عنوان عضواصلي كارگروه مد و لباس كشورمنصوب شده است،گفت: هم اينك ارتباط بسيار خوبي بين بزرگترين و موثر ترين تشكل حوزه طراحي و توليد و توزيع لباس با كارگروه ايجاد شده است و همين ارتباط منشاء تحولات بزرگي در اين حوزه خواهد بود.


معاون فرهنگي و اجتماعي اتاق اصناف ايران همچنين به شكل گيري مهمترين كميسيون كارگروه ساماندهي مد و لباس كشور اشاره كرد و گفت: مسووليت كميسيون” توليد و توزيع” كارگروه نيز با رييس اتاق اصناف ايران است و ۲۲ اتحاديه حوزه مد و لباس علاوه بر نمايندگان وزارت صنعت و معدن و تجارت و گمرك و انجمنهاي طراحي در آن عضويت دارند.


وي خاطر نشان ساخت كه جلسات اين كميسيون با حضور دبير كارگروه در محل اتاق اصناف ايران برگزار مي شود و در نخستين جلسه آيين نامه فعاليت كميسيون و اولويت برنامه هاي در دستور مورد بررسي قرار گرفت.


حسيني همچنين به امضاي تفاهم نامه رييس هيات مديره و مديرعامل بنياد فرهنگي اصناف ايران با رييس و دبير كارگروه ساماندهي مد و لباس كشور در خصوص برگزاري سه دوره جشنواره بين المللي مد و لباس كشور اشاره و تصريح كرد:سياست بنياد در برگزاري اين رويداد بزرگ كه اوايل بهمن ماه برگزار مي شود،جذب حداكثري تمامي تشكلهاي رسمي و فعالان حوزه مد ولباس كشور است.


وي افزود: متناسب با اهداف بلندي كه براي جشنواره ترسيم شده است،چارت سازماني برگزاري جشنواره طراحي و شرح وظايف كميته ها و حوزه فعاليت آنها تدوين شده است و هم اينك مشغول رايزني براي بستن بهترين تركيب براي كميته ها هستيم.


وي گفت: با همكاري كارگروه ساماندهي مد و لباس كشور،برنامه هاي جانبي متنوع و موثري در اين دوره از جشنواره تعريف شده است كه از جمله آن اعطاي نشان ايراني به فعالان صاحب سبك در حوزه مد و لباس كشوراست.


حسيني افزود: هفته آينده فراخوان شركت در دو جشنواره “طراحي مانكنها و حجم هاي متناسب با فرهنگ ايراني و اسلامي” و”ويترين هاي برتر” منتشر مي شود تا علاقه مندان به اين دوحوزه از اهداف و برنامه هاي آن جهت شركت مطلع شوند.


مديرعامل بنياد فرهنگي اصناف ايران همچنين تصريح كرد: با توجه به محدوديت هايي كه مصلي بزرگ امام خميني(ره) در زمستان هاي هر سال دارد، با همكاري مديريت عامل محترم شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي ، پنجمين جشنواره اوايل بهمن ماه در محل نمايشگاههاي بين المللي برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

اصناف ایران

 


ارسال دیدگاه