ساخت اسکله نفتی اولویت سرمایه گذاری تنها بندر نسل ۳ کشور است
مدير بنادر و دريانوردي اميرآباد:

ساخت اسکله نفتی اولویت سرمایه گذاری تنها بندر نسل ۳ کشور است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">&nbsp;مدیر بنادر و دریانوردی امیرآباد، احداث اسکله نفتی را مهم&zwnj;ترین اولویت سرمایه&zwnj;گذاری در این منطقه ویژه اقتصادی و تنها بندر نسل سوم کشور بیان کرد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ علی خدمتگزار در حاشیه بازدید سرمایه‌گذاران از این بندر با اشاره به اینکه این بندر تنها بندر نسل سوم کشور است، احداث اسکله نفتی و خطوط لوله انتقال مواد نفتی کارخانه‌ها صنعتی را از اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این بندر بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه بندر امیرآباد در مسیر کریدورهای بین‌المللی شمال – جنوب قرارگرفته است، احداث مخازن ذخیره‌سازی مواد نفتی و روغن خوراکی را از دیگر اولویت‌های سرمایه‌گذاری برشمرد و گفت: این بندر می‌تواند سرآغاز روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری شود.

وی، دسترسی به شبکه راه‌آهن سراسری را از دیگر مزیت‌های بندر امیرآباد برشمرد و گفت: احداث سیلوی غلات و کارخانه آراد و اسکله‌های معدنی از دیگر اولویت‌های سرمایه‌گذاری است و از سرمایه‌گذاران این بخش‌ها حمایت می‌شود.

خدمتگزار، داشتن اراضی وسیع پشتیبانی برای سرمایه‌گذاری را مزیت دیگر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ذکر کرد و گفت: از سرمایه‌گذاران درزمینهٔ فعالیت‌های صادراتی مواد معدنی و صنایع تبدیلی نیز حمایت می‌شود.

مدیربنادر و دریانوردی امیرآباد با اظهار اینکه افق تازه‌ای فراروی سرمایه‌گذاران خارجی در این بندر بازشده است، خواستار سرمایه‌گذاری درزمینهٔ اولویت‌های تعیین‌شده از سوی سرمایه‌گذاران شده است.

مازندران سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدون‌کنار دارد.

 

منبع: مهر مازندران


ارسال دیدگاه