برخی کسبه با نام امام حسین (ع) به‌ دنبال رونق بازار خود هستند
امام‌ جمعه سيمرغ:

برخی کسبه با نام امام حسین (ع) به‌ دنبال رونق بازار خود هستند

<p><span style="font-size: larger;">امام&zwnj; جمعه سیمرغ گفت: برخی افراد با نام و مقام امام حسین (ع) به&zwnj;دنبال اقتصاد و رونق بازار خود هستند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: امام حسین (ع) امر به معروف را در کربلا انجام دادند.

وی افزود: امر به معروف تنها این نیست که در کنار حرم امام رضا (ع) به یک خانم بگویی حجابت را درست کن، امر به معروف آن است که امام حسین (ع) در کربلا انجام داده و در صحرای کربلا به شهادت رسیده است.

امام‌ جمعه سیمرغ در ادامه ضمن تقدیر از زحمات شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان، دستگاه‌های اجرایی و امنیتی همچنین هیئت رزمندگان به‌ دلیل برگزاری تجمع عاشورائیان تاسوعای حسینی، خاطرنشان کرد: همایش تجمع عاشورائیان تاسوعای حسینی امسال بسیار خوب برگزار شد.

یوسفی ادامه داد: آنهایی که برای ایام محرم و سوگواری امام حسین (ع) قدم می‌گذارند و هزینه می‌کنند، باید بدانند که در تهیه پوستر یا بنر ریا دخیل نباشد.

وی تصریح کرد: مشاهده می‌شود در سطح شهرستان سیمرغ بنرهایی در وصف امام حسین (ع) نصب‌ شده که همه نام مغازه خود را نوشتند.

امام‌ جمعه سیمرغ در پایان با اشاره به اینکه این افراد نمی‌خواهند فرهنگ امام حسین (ع) را ترویج دهند، تشریح کرد: برخی افراد با نام و مقام امام حسین (ع) به‌ دنبال اقتصاد و رونق بازار خود هستند.

فارس مازندران


ارسال دیدگاه