بانک‌ها در حمایت از تولید شانه خالی می‌کنند
فرماندار عباس‌آباد:

بانک‌ها در حمایت از تولید شانه خالی می‌کنند

<p><span style="font-size: larger;">فرماندار شهرستان عباس&zwnj;آباد گفت: با توجه به تاکید دولت و مسئولان در رفع موانع و مشکلات حوزه اقتصادی و تولید، بیشتر بانک&zwnj;ها همکاری لازم را نداشته&zwnj; و از زیر بار مسائل شانه خالی می&zwnj;کنند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سید ابراهیم هاشمی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در تنکابن با گلایه از اینکه در گذشته جلسات متعددی برای رفع موانع و مشکلات بخش تولید و فعالان اقتصادی برگزار شده اما شاهد خروجی مناسبی از آن‌ها نبودیم، اظهار کرد: جلساتی که برگزار می‌شوند باید در راستای حل مشکلات نتیجه‌بخش باشند و مسائل و موانع را برطرف کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تاکید دولت و مسئولان در رفع موانع و مشکلات حوزه اقتصادی و تولید، بیشتر بانک‌ها همکاری لازم را نداشته‌اند و از زیر بار مسائل شانه خالی می‌کنند.

هاشمی اظهار امیدواری کرد با توجه به حمایت‌های بانکی که در پی رویکرد جدید اتاق بازرگانی و حمایت‌های دولت صورت خواهد گرفت شاهد آن باشیم فعالان اقتصادی بتوانند به کارشان ادامه دهند.

فرماندار عباس‌آباد ادامه داد: با این رویکرد بانک‌ها امکان دست‌یابی به هدفی که در این جلسات پی آن هستیم ممکن نیست و این رویکرد بانک‌ها باید تغییر کند در حالی که بانک‌ها به جای حمایت به نحوی عمل می‌کنند که انگار کمر همت بسته‌اند تا به جای حمایت این فعالان را درو کنند.

فرماندار رامسر نیز گفت: باید برای پیگیری بهتر موضوعات یا به لحاظ مشکلات بانکی و مالیاتی و یا به لحاظ محتوایی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران را دسته‌بندی کرد تا با نظم بخشی به این امور از اتلاف وقت جلوگیری شود.

حسین سروری اظهار کرد: هم‌گرایی و تعامل در سایه همدلی می‌تواند گره‌گشا باشد و برای این منظور دولت تلاش می‌کند تا موانع و مشکلات برطرف شوند و لذا خود فعالان عرصه‌های اقتصادی و تولید هم نیز باید پیگیر باشند.

به گزارش فارس، در این نشست بیش از 100 فعال تولیدی و اقتصادی شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد برای رسیدگی به مطالبات خود در فرمانداری ویژه تنکابن گردهم آمدند و رئیس اتاق بازرگانی، نماینده‌ای از استانداری و بانک‌ها در کنار مسئولان سه شهرستان و نماینده مردم در این منطقه حضور داشتند که حضور صاحبان صنایع از شهرستان چالوس و شهرک صنعتی مرزن‌آباد موجب شد جمعی از فعالان اقتصادی تنکابن نتوانند در سالن حضور یابند و پشت درها و خارج سالن قرار گرفتند.


ارسال دیدگاه