تلاش‌ چینی‌ها برای‌ رکورد تولیدخودرو در دنیا

تلاش‌ چینی‌ها برای‌ رکورد تولیدخودرو در دنیا

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">انجمن تولید کنندگان خودروی چین اعلام کرد بر اساس برنامه تعیین شده، این کشور در سال ۲۰۲۰ به رکورد تولید سالانه ۳۰ میلیون خودرو دست خواهد یافت.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ انجمن خودروسازان چینی اعلام کرده است که تولید خودرو در این کشور در سال ۲۰۲۰ به ۳۰ میلیون دستگاه در سال افزایش خواهد یافت.

بنا به اعلام این انجمن، این کشور صادرات ۸۶۰ هزار خودرو را برای سال جاری هدفگذاری کرده است که این آمار در سال ۲۰۲۰ به ۳ میلیون دستگاه افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر چین سالانه ۲۳.۵ میلیون دستگاه خودروی سواری و باری سبک تولید می کند و بنا به اعلام انجمن خودروسازان این کشور ظرفیت چین برای تولید خودرو حدود ۳۶ میلیون دستگاه در سال است.

بر اساس اعلام شی جوآن هوآ، معاون دبیر کل انجمن خودروسازان چین، این کشور طی سال های آینده سالانه ۲ میلیون خودروی هیبریدی و الکتریکی تولید خواهد کرد و تا سال ۲۰۲۰ تعداد این خودروها در چین به ۵ میلیون دستگاه خواهد رسید.
منبع:فارس

بر اساس برنامه خودروسازان چینی، سهم این شرکت ها از بازار داخلی خودروهای سواری چین تا سال ۲۰۲۰ از ۴۱ درصد کنونی به حدود ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

 

 

 


منبع: رویترز


ارسال دیدگاه