ترکان مستندات ادعای خود در خصوص نمایندگان را ارائه کند/ مردم وقت شنیدن حرفهای بی سند ندارند
سخنگوي هيئت رئيسه مجلس:

ترکان مستندات ادعای خود در خصوص نمایندگان را ارائه کند/ مردم وقت شنیدن حرفهای بی سند ندارند

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: مشاور رئیس جمهور در خصوص ادعای برنامه ریزی برخی از نمایندگان برای ضربه زدن به دولت مستندات خود را ارائه کند و گرنه مردم دیگر وقت و حوصله اظهارات بدون سند و جنجال آفرین را ندارند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از دانا، عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار سیاسی مرصاد با اشاره به اظهارات ترکان، مشاور رئیس جمهور اظهار داشت: جامعه دیگر وقت شنیدن اظهارات بدون سند و جنجال آفرین را ندارد.

مصری گفت: برای ادعایی که مطرح می شود مثلا فلان تعداد نماینده علیه دولت برنامه دارند یا چیزی شبیه به این باید ادله داشته باشند و الا هر چیزی را که در ذهن است و در واقعیت وجود ندارد به زبان آورن در واقع سنگ اندازی برای عدم رفع مشکلات مردم در حالی است که هم دولت و هم مجلس مشغول کار هستند.

وی افزود: همین نمایندگانی که امروز برای رفع معضلات کشور از مسئولین پاسخ می خواهند و یا کارت زرد می دهند، دیروز با اعتماد قاطع به وزرا آنها را راهی میدان خدمت کرده اند و دلیل نمی شود که وظایف نظارتی خود را انجام ندهند و اگر هم بر نظارت تأکید کنند آنها را متهم به ضربه زدن به دولت کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت تصریح کرد: این موضوع که اطرافیان رئیس جمهور بخواهند به نحوه تعامل دولت و مجلس و مسیر حرکت آنها زاویه بدهند اصلا خوشایند نیست.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: خدمت به مردم تنها چیزی است که از این نوع سخنان آسیب می بیند. بدیهی است که نمی توان به راحتی با منفی بافی اذهان عمومی را مشوش کرد.


ارسال دیدگاه