۳۵ درصد ظرفیت کارخانه های صنایع تبدیلی مازندران فعال است
رئيس انجمن صنايع غذايي مازندران:

۳۵ درصد ظرفیت کارخانه های صنایع تبدیلی مازندران فعال است

<p><span style="font-size: larger;">رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی خانه صنعت، معدن وتجارت استان مازندران گفت: ۳۵ درصد ظرفیت کارخانه&zwnj;های صنایع تبدیلی استان هم&zwnj;اکنون فعال هستند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ اسماعیل خاتمی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: واحدهای صنعتی و هم ادارات دولتی به بهره‌وری توجه لازم را نشان نمی‌دهند و متأسفانه چرخه بعد از تولید یعنی توزیع و بازار در استان و کشور بیمار و نیازمند تغییر و تحول هستند.

وی تصریح کرد: انجمن نسبت به روش برخورد با تخلفات و ابهامات در حوزه صنایع غذایی از سوی مسئولین و وزارتخانه‌ها ناراضی است و انتظار و توقع داریم که این‌گونه بیان مواضع و نظرات، تغییر یابد چراکه زیان قابل‌توجهی تاکنون بر صنعت غذا به‌ویژه صنایع دارای برند استان واردشده است.

خاتمی مقدم خاطرنشان کرد: ما که کشور توسعه‌یافته‌ای نیستیم که انتظار آن‌چنانی از کارخانه‌ها صنعتی خود داشته باشیم و این موضوع نیازمند زمان، تشویق، ترغیب و آموزش است.

وی همچنین این روش را روش اصلاح مناسب ندانست و از فقدان تعامل کافی دستگاههای نظارتی گلایه کرد و بابیان اینکه نباید با آبروی صنعت آن‌هم صنایع غذایی بازی کرد عنوان کرد: نبایستی باعث بی‌اعتمادی نسبت به صنایع و حتی سازمان‌های دولتی شد.

رئیس انجمن غذایی با اشاره به اینکه تشکل‌ها راه عبور نیستند بلکه هدف و مقصود برای خدمت هستند بر تقویت و حفظ شأن و جایگاه تشکل‌های مردمی تأکید و اضافه کرد: دستگاه اصلی و واقعی متولی صنایع غذایی هنوز معلوم نیست و تعامل لازم و کافی مابین سازمان‌های نظارتی نیز تاکنون به وجود نیامده است.


ارسال دیدگاه