کوتاهی شهرداری نکا در ساماندهی دستفروشان
اختصاصي/ رئيس اتاق اصناف نکا مطرح کرد:

کوتاهی شهرداری نکا در ساماندهی دستفروشان

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">دستفروشان در نکا تمام معادلات و نظم بازار را بهم زده اند و متاسفانه شهرداری با کوتاهی در اعمال ماده 55 در خصوص سد معابر، همکاری لازم را با اصناف ندارد.</span></p>

محمد جلالیان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: بیش از 4 هزار و 200 واحد صنفی در نکا مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه 37 اتحادیه صنفی مسئول ساماندهی این واحد ها هستند، افزود: اتحادیه خوارو بار و لبنیات با 500 عضو بزرگترین و اتحادیه لوازم الکتریکی با 55 عضو کوچکترین اتحادیه صنفی نکا می باشند.


رئیس اتاق اصناف نکا در خصوص وضعیت میدان و میوه و تره بار این شهرستان گفت: ما یک میدان کوچک تره بار داریم که میوه ها با چند دست واسطه عرضه می شود و بدلیل بصرفه نبودن آن، بازاریان مجبورند میوه های مورد نیاز را از مرکز استان تامین کنند.


جلالیان با اشاره به فقدان کشتارگاه در نکا گفت: پیگیری های زیادی در این خصوص انجام شد حتی مجوز تاسیس آن توسط  مقیمی نماینده محترم مردم در خانه ملت گرفته شد و شهرداری مسئول اجرای آن شد که بدلیل طولانی شدن وقفه در این موضوع، استاندار دستور لغو ان را دادند که ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم.


وی در ادامه با بیان اینکه بازار نکا در حال حاضر در رکود کامل به سر می برد، خاطرنشان کرد: دستفروشان در نکا تمام معادلات و نظم بازار را بهم زده اند و متاسفانه شهرداری با کوتاهی در اعمال ماده 55 در خصوص سد معابر، همکاری لازم را با اصناف ندارد.


رئیس اتاق اصناف نکا در پایان با بیان اینکه تعامل اتاق اصناف با سایر دستگاه های مرتبط خوب و مطلوب است، اذعان کرد: امیدواریم  در آینده ای نزدیک شاهد  ورود جدی شهرداری به بحث ساماندهی دستفروشان در نکا نیز باشیم.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه