تعزیر48 واحد عرضه برنج در مازندران / عدم درج قیمت پر تکرارترین تخلف برنج فروشان
اختصاصي/ مديرکل تعزيرات حکومتي مازندران مطرح کرد:

تعزیر48 واحد عرضه برنج در مازندران / عدم درج قیمت پر تکرارترین تخلف برنج فروشان

<p><span style="font-size: larger;">مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران</span>: 48 واحد عرضه برنج در مازندران تعزیر شدند.</p>

 مهدی عباسی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگارمازنداصناف  گفت : در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان مانور مشترکی فی ما بین اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران برگزار شد.


وی ضمن اشاره به بازرسی  نمایندگان تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صمت مازندران، از واحدهای عرضه کننده برنج در سطح استان، افزود: در این مانور مشترک، تعداد 48 واحد متخلف در سراسر استان شناسائی و جهت رسیدگی و تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه از میان پرونده های فوق، 43 پرونده رسیدگی و منجر به صدور رای شد، تصریح کرد: متخلفان واحدهای مذکور مجموعا به مبلغ 159 میلیون و 437 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.


این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران در پایان در خصوص عمده تخلفات ثبت شده در این پرونده ها اذعان کرد: عدم درج قیمت با 28 فقره، عدم صدور فاکتور 11 فقره، گرانفروشی 10 فقره، تقلب 4 فقره و عدم ارائه فاکتور، بهداشت و عرضه خارج از شبکه هرکدام با 1 فقره جزء بیشترین تکرارتخلفات صورت گرفته در واحد های عرضه برنج استان می باشند.


انتهای پیام/

م.اسدی


ارسال دیدگاه