وزیر دادگستری ۳ پروژه صنعتی را در محمودآباد افتتاح می کند
فرماندار محمودآباد:

وزیر دادگستری ۳ پروژه صنعتی را در محمودآباد افتتاح می کند

<p><span style="font-size: larger;">فرماندار محمودآباد گفت: سه پروژه صنعتی در شهرستان با حضور وزیر دادگستری افتتاح می&zwnj;شود.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ یحیی یوسف پور شامگاه سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران، از حضور وزیر دادگستری پیش از سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به مازندران در محمودآباد خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری و نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در سفر استانی روز پنج‌شنبه در شهرستان محمودآباد حضور خواهند یافت.

فرماندار محمودآباد افتتاح و بازدید سه پروژه در حوزه صنعت ازجمله افتتاح شرکت تولیدی پلی رود اتصال و بهره‌برداری از شرکت تعاونی تولید سرما و بازدید از کارخانه نان صنعتی غیار و همچنین حضور در گلزار شهدای آهو محله و غبارروبی مزار مطهر شهدا ازجمله دیدارهای و برنامه‌های وزیر دادگستری در محمودآباد است.

وی گفت: بازدید از ساختمان و دیدار با کارکنان دادگستری محمودآباد و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد به‌اتفاق استاندار مازندران و معاونین ایشان و تشریح مطالبات مردم شهرستان محمودآباد از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر دادگستری در محمودآباد است.

یوسف پور عنوان کرد: حجت‌الاسلام پورمحمدی در پایان جلسه شورای اداری به مصلا موقت شهرستان محمودآباد رفته و سخنران یادواره سرداران سه شهید محمد زاده است.

مهر


ارسال دیدگاه