حسین اصغرزاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: در سال جاری بیش از 95 درصد گزارش های مردمی به سامانه 124 رسیدگی شد.
وی تصریح کرد: تعداد 3 هزار و 449 مورد گزارش مردمی طی 6 ماه گذشته به سامانه 124 در سراسر استان اعلام که به بیش از 95 درصد آنها رسیدگی شده است. .
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت : از این تعداد گزارش، 2 هزار و 495 مورد به صورت تلفنی ، 807 مورد به صورت کتبی و 147 مورد به صورت حضوری بوده است.
وی با اشاره به کشف هزار و 765 مورد تخلف در طی سال جاری، تاکید کرد: بیشترین آمار شکایات دریافتی متعلق به گران فروشی با 2 هزار و 191 مورد، کم فروشی و تقلب با 653 مورد و عدم درج قیمت با 409 مورد ، عدم صدور فاکتور با 105مورد بوده است.
اصغرزاده متذکر شد: عمده تخلف انجام شده در حوزه کالا و خدمات مربوط به خواروبار، انواع نان، حمل و نقل مسافر، میوه و سبزی، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، پوشاک ، مرغ، لوازم خانگی و گوشت بوده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران در پایان خاطر نشان کرد: سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی در سراسر استان است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه