گران فروشی بیشترین آمار شکایت مردمی در سال جاری
اختصاصي/ معاون سازمان صنعت مازندران مطرح کرد:

گران فروشی بیشترین آمار شکایت مردمی در سال جاری

<p><span style="font-size: larger;">بیشترین آمار شکایات دریافتی متعلق به گران فروشی با 2 هزار و 191 مورد، کم فروشی و تقلب با 653 مورد و عدم درج قیمت با 409 مورد ، عدم صدور فاکتور با 105مورد بوده است.</span></p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"><br /> </span></p> <p>&nbsp;</p>

حسین اصغرزاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: در سال جاری بیش از 95 درصد گزارش های مردمی به سامانه 124 رسیدگی شد.


وی تصریح کرد: تعداد 3 هزار و 449  مورد گزارش مردمی طی 6 ماه گذشته به سامانه 124 در سراسر استان اعلام که به بیش از 95 درصد آنها رسیدگی شده است. .

 مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت : از این تعداد گزارش، 2 هزار و 495 مورد به صورت تلفنی ، 807  مورد به صورت کتبی و 147 مورد به صورت حضوری  بوده است.



وی با اشاره به کشف هزار و 765 مورد تخلف در طی سال جاری، تاکید کرد: بیشترین آمار شکایات دریافتی متعلق به گران فروشی با 2 هزار و 191 مورد، کم فروشی و تقلب با 653 مورد و عدم درج قیمت با 409 مورد ، عدم صدور فاکتور با 105مورد بوده است.



اصغرزاده متذکر شد: عمده تخلف انجام شده در حوزه کالا و خدمات مربوط به خواروبار، انواع نان، حمل و نقل مسافر، میوه و سبزی، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، پوشاک ، مرغ، لوازم خانگی و گوشت بوده است.



معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران در پایان خاطر نشان کرد: سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی در سراسر استان است.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه