برپایی خیمه عزای سالار شهیدان از سوی اصناف و بازاریان ساری
اختصاصي/مازنداصناف گزارش مي دهد

برپایی خیمه عزای سالار شهیدان از سوی اصناف و بازاریان ساری

<p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اتاق اصناف ساری: ان شاء الله از سوم تا هفتم، دهه دوم محرم مراسم عزای سالار شهیدان در اتاق اصناف ساری برگزار خواهد شد.</span></p> <p>&nbsp;</p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ صبح امروز و به میزبانی اتاق اصناف ساری جلسه بررسی تشکیل هیات مذهبی اصناف ساری تشکیل شد.


گفتنی است این جلسه که با هدف برگزاری مراسم ایام محرم با محوریت اصناف و بازاریان ساری تشکیل شد با حضور حجت الاسلام قاسمی امام جمعه موقت، سرهنگ خوبکار مسئول بسیج اصناف مازندران، سرگرد ذاکری مسئول بسیج اصناف ساری، رمدانی رئیس اتاق اصناف ساری و جمعی از کسبه و معتمدین بازار همراه بود.


حجت الاسلام محمد قاسمی ضمن تقدیر از برگزاری چنین جلسه ای از سوی اصناف، گفت: من از حضور محاسن سفیدها و از پدر شهید گلمایی و همچنین سایر حاضرین در جلسه جهت برگزاری جلسه ای برای برنامه ریزی مراسم ایام محرم تشکر می کنم.


وی در ادامه افزود: الحمدلله بازار ساری هم پتانسیل بالایی دارد و هم شخصیت های موجود ان قابل احترام و تعظیم هستند.


امام جمعه موقت ساری در خصوص برنامه ریزی انجام مراسم ایام محرم و صفر، پیشنهاد کرد: ما در این ایان 6 دهه داریم، لذا می توان با تقسیم کار و منطقه بندی مناسب ساری چندین برنامه در سطح شهر داشته باشیم و سرانجام گل محفل و این مراسم را در همین مکان و در فضای مناسب اتاق اصناف ساری برگزار کنید.


قاسمی به کمیت بالای واحدهای صنفی و متصدیان بازارهای امام رضا(ع) و بازار ترکمن اشاره و  اضافه کرد: نباید این بازارها را رها کرد، باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت ها جهت انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی بهره برد.


عباس رمدانی نیز با بیان اینکه اتحادیه عکاسان ساری برای اولین بار در کشور به طور رسمی اولین هیات مذهبی اصناف را تشکیل داد، گفت: اصناف و بازاریان همواره چه به صورت نقدی و چه غیر نقدی کمک حال هیات های مذهبی ساری بوده اند.


وی افزود: با توجه به مصوبه شورای قشر، پیشنهاد ما این است در فضای مناسب اتاق اصناف، خیمه عزا بر پا کنیم.


رئیس اتاق اصناف ساری در پایان اضافه کرد: ان شاء الله از سوم تا هفتم، دهه دوم محرم ضمن اطعام دهی مراسم عزای سالار شهیدان در اتاق اصناف ساری برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه