پیروزی شیرین کاله مازندران در خانه/ شهرداری ارومیه دست خالی بدرقه شد

پیروزی شیرین کاله مازندران در خانه/ شهرداری ارومیه دست خالی بدرقه شد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>در سومین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه&zwnj;های کشور امشب کاله مازندران در خانه توانست با نتیجه سه بر یک شهرداری ارومیه را با شکست بدرقه کند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، در سومین دیدار دور برگشت و چهاردهمین هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب کاله مازندران به مصاف شهرداری ارومیه رفت.

این دیدار در سالن مملو از تماشاگر پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار شد که در آن هواداران و والیبال‌دوستان آملی همانند گذشته فقط به تشویق تیم خود پرداختند و از بازیکنان سابق کاله مازندران در شهرداری ارومیه نیز به نیکی یاد کردند.

این بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود زیرا هم‌‌امتیاز بودن دو تیم در عدد 18 انگیزه بالایی به انها تزریق می‌کرد.

سبزجامگان کاله مازندران در ست نخست کم‌فروغ بودند و در مقابل بازیکنان نامی و خارجی تیم میلیاردی ارومیه توانستند با نتیجه 25 بر 18 کار را به سود خود پایان دهند.

در ادامه بازیکنان کاله مازندران به خود آمدند و در حالی که یوهانس فرریکس پاسور ملی‌پوش هلندی این تیم علاوه بر پست پاسور در دریافت نیز روز بسیار خوب و خیره‌کننده‌ای داشت در سرویس، دفاع، آبشار، دریافت و حمله فوق‌العاده ظاهر شدند تا اینکه ست دوم با نتیجه 25 بر 20 به سود آملی‌ها پایان یافت.

در ست سوم نیز عملکرد کم‌نظیر بازیکنان کاله باعث شد این ست نیز 25 بر 16 از آن تنها نماینده مازندران شود.

ست چهارم نیز صحنه درخشش والیبالیست‌های کاله بود تا اینکه این تیم با پیروزی 25 بر 21 در این ست توانست در مجموع با نتیجه 3 بر یک نتیجه نهایی را به سود خود رقم بزند.

از نکات قابل توجه این دیدار مصدومیت حمزه زرینی در ست چهارم بود، زمانی که کاله مازندران با امتیاز 21 بر 19 از حریف پیشی گرفته بود این بازیکن نام‌اشنای والیبال کشورمان در حال پرش برای آبشار با پیچ‌خوردگی پا مواجه و به بیرون زمین منتقل شد.

کادر فنی جدید و صربستانی شهرداری تبریز که در راس آن «دژان برجویچ» و «الکساندر بوسکویچ» دو مربی نام‌آشنای صربستانی حضور دارند نتوانستند در این دیدار به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند.

محمدحسن خوشدل پیشکسوت والیبال کشورمان در این دیدار ناظر فدراسیون بود و امر قضاوت نیز در اختیار محمد شاهمیری و داوود نافعی قرار داشت.

کاله مازندران با کادر فنی بهروز عطایی به همراه چورا، ابوالقاسم نائیجی و محمد شریعتی و ترکیب عادل غلامی، فرهاد ظریف، یوهانس فرریکس، حمزه زرینی، میلاد عبادی‌پور، صابر نریمان‌نژاد، رضا قرا و علیرضا جدیدی در این بازی حاضر شد.

در تیم شهرداری ارومیه نیز بازیکنان نام‌آشنایی همانند ولادو پتکویچ پاسور فصل گذشته کاله مازندران، بویان یانیچ دریافت‌کننده فصل گذشته گالاتسرای ترکیه، تونی کواچویچ، بورسیلاو بترویچ، میکائیل تاجر، عبدالرضا علیزاده لیبرو سابق کاله، پوریا فیاضی، حامد رضایی، وحید سیدعباسی پاسور سابق کاله، سعید مصطفی‌وند، علی رشیدی و فرهاد پیروت‌پور توپ زدند.

در ابتدای بازی نیز باشگاه ورزشی کاله مازندران از تلاش‌های چندین ساله عبدالرضا علیزاده لیبرو بااخلاق شهرداری ارومیه در ترکیب کاله مازندران و همچنین پتکویچ پاسور فصل گذشته نماینده مازندران با اهدای حلقه گل قدردانی کرد.

کاله مازندران هم‌اکنون با هشت پیروزی و کسب 21 امتیاز توانسته وضعیت خود در لیگ برتر را بهبود بخشیده و با صعود دو پله‌ای در رده پنجم جدول جای گیرد.

در مقابل شهرداری ارومیه نیز با کسب 18 امتیاز به رده‌های پایین‌تر سقوط کرد.


ارسال دیدگاه