فقدان میدان میوه در محمودآباد/ تداخل صنفی و دستفروشان درد کهنه بازار
اختصاصي/ نائب رئيس اتاق اصناف محمودآباد مطرح کرد:

فقدان میدان میوه در محمودآباد/ تداخل صنفی و دستفروشان درد کهنه بازار

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">تداخل صنفی موجب شده است که فی ما بین دو اتحادیه همگن و اتحادیه صنفی با اعضای تحت پوشش درگیری و اختلاف بوجود آید که این مسئله موجب پدید آمدن چالش های فراوانی برای بازار شده است.<br /> </span></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"><br /> </span></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;">&nbsp;</p>

جلال حسینی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: 23 اتحادیه صنفی در محمودآباد مشغول فعالیت هستند.


وی با بیان اینکه محمودآباد دارای بیش از 3 هزار واحدصنفی فعال است، افزود: اتحادیه های خواروبار و لبنیات و مشاورین املاک بزرگترین و اتحادیه برنج فروشان کوچکترین اتحادیه صنفی محمودآباد هستند.


نائب رئیس اتاق اصناف محمودآباد در خصوص وضعیت کشتارگاه و میدان میوه و تره بار محمودآباد اظهار کرد: کشتارگاه ما صنعتی نیست اما وضعیت نسبتا خوب و ایده آلی را دارد اما متاسفانه میدان میوه و تره بار نداریم و امیدواریم این موضوع در آینده ای نزدیک مرتفع گردد.


حسینی با بیان اینکه دستفروشان در تمام نقاط شهری محمودآباد بساط دارند، اذعان کرد: هر جا را که نگاه می اندازی، دستفروشان بساط برنج، کیف، کفش، پوشاک و ... را پهن کرده اند و از مسئولان امر خواهشمندیم به این مسئله رسیدگی کنند.


این عضو اتاق اصناف محمود آباد در پایان با بیان اینکه تداخل صنفی در محمودآباد بیداد می کند، متذکر شد: مشکل تداخل صنفی موجب شده است که فی ما بین دو اتحادیه همگن و اتحادیه صنفی با اعضای تحت پوشش درگیری و اختلاف بوجود آید که این مسئله موجب پدید آمدن چالش های فراوانی برای بازار شده است.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه