دعوت بانوی نکایی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان
رئيس اداره ورزش و جوانان نکا خبر داد

دعوت بانوی نکایی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از دعوت بانوی نکایی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور خبر داد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس،حسین دلیلی امروز افزود: فائزه جهانپورکلتی بانوی ورزشکار نکایی از روستای کلت است که بازی‌های تحسین برانگیزش مورد توجه کارشناسان کشور قرار گرفت و با گذراندن تست‌های مختلف فوتبال زیر نظر مربیان ملی و به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور دعوت شد.

وی بیان داشت: این بانوی توانمند ورزش نکا، هم‌اکنون در حال تمرینات زیر نظر مربیان است تا موفقیت‌های بیشتری را برای مازندران و ایران اسلامی به ارمغان آورد.

دلیلی با بیان اینکه استعداد آفرینی از جمله برنامه‌های مهم ما است که با قوت دنبال می‌شود یادآور شد: شناسایی و انتخاب ورزشکارانی که بیشترین ظرفیت را در یک رشته ورزشی دارند در تمام رشته‌ها مورد توجه است تا برای رشد ورزش قهرمانی تلاش شود.

وی گفت: همزمان با گسترش فعالیت‌های ورزشی در شهرستان پهلوان‌پرور نکا و در پی موفقیت‌های پی‌درپی ورزشکاران نکایی در سطوح بین‌المللی و جهانی، حمایت‌های لازم مسئولان و شرکت‌های مختلف تولیدی به‌عنوان اسپانسر از این ورزشکاران انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا افزود: دعوت این بانوی مازندرانی به تیم ملی فوتبال که بی‌تردید نشان از رشد ورزش و به‌ویژه ورزش بانوان در استان در شهرستان نکا سبب ایجاد انگیزه در دیگر بانوان حتی در رشته‌های دیگر ورزشی شد.

دلیلی گفت: با ادامه این روند رو به رشد، این بانوی خوش آتیه نکایی به عضویت ثابت در تیم ملی ایران اسلامی در آید.

وی ادامه داد: فرماندار شهرستان نکا با بدرقه این بانوی ورزشکار نکایی، قول مساعدت و حمایت در ادامه کار را نیز به ایشان دادند و ما هم در ورزش نکا در حد  و توان خود از این ورزشکار توانمند و خوش آتیه حمایت می‌کنیم تا برای ایران اسلامی غرور آفرین شوند.

دهیار روستای کلت نکا نیز اظهار داشت: فائزه جهانپور کلتی، نخستین بانوی فوتبالیست بزرگسال در رده ملی است که از یک روستای ورزش‌دوست کلت به کشور معرفی شد که با حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان با حمایت‌های مادی و معنوی با انگیزه بیشتری فعالیت ورزشی را ادامه دهد.

حسن مهیار گفت: حمایت مسئولان، انگیزه‌ها را دوچندان کرده و بسترهای مستعد ورزش این روستا را به سمت و سوی قهرمانی هدایت می‌کند که این حمایت‌ها از ورزش و ورزش‌دوستان در تمام رشته‌های شهری و روستایی ادامه یابد.

وی افزود: دهیاری روستای کلت با همکاری و  کمک شورای اسلامی این روستا سعی دارد که با جذب امکانات بیشتر برای بانوان، فعالیت‌های ورزشی آنها را در این روستا بهینه کرده و به روند رو به رشد ورزش در این روستا استمرار بخشد.


ارسال دیدگاه