آبلیموی صنعتی مصرف نکنید/ خط مستقیم سازمان تعزیرات حکومتی راه اندازی خواهد شد
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

آبلیموی صنعتی مصرف نکنید/ خط مستقیم سازمان تعزیرات حکومتی راه اندازی خواهد شد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">در بازدید از 17 کارخانه تولید آبلیمو که همگی دارای نشان استاندارد نیز بودند، حتی یک قطره آبلیمو طبیعی در محصولاتشان مشاهده نشد.<br /> </span></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"><br /> </span></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;">&nbsp;</p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛علیرضا جمشیدی در گفت و گو با شبکه خبر گفت: در ماه های اخیر با اجرای گشت های مشترک و گشت تیم تعزیراتی در حال نظارت بر بازار و واحدهای تولیدی هستیم.


وی تصریح کرد: در این راستا بازدید از کارخانجات را نیز در دستور کار قرار دادیم که بازدید از کازخانجات آبلیمو نیز یکی از این موارد محسوب می شود.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در بازدید از 17 کارخانه تولید آبلیمو که همگی دارای نشان استاندارد نیز بودند، حتی یک قطره آبلیمو طبیعی در محصولاتشان مشاهده نشد.


جمشیدی با بیان اینکه با بیان اینکه نباید برخی بهانه ها نظیر تعداد بازرس کم است و ... سبب شود تا از نظارت ها کاسته شود، اظهار داشت: باید نظارت ها از سوی ارگان ها هفتگی و ماهانه انجام شود تا شاهد مواردی از این دست نباشیم.


این مقام ارشد تعزیرات ضمن اشاره به امحا 400 تن آبلیمو، متذکر شد: باید اصل پیشگیری از وقوع تخلف را اجرایی کنیم تا قبل از مشاهد چنین مواردی از تخلفات بکاهیم. بی شک پیشگیری از مواردی نظیر قاچاق نیز می تواند از واردات 15 تا 16 میلیارد کالای قاچاق به کشور جلوگیری کند.


جمشیدی در پایان این گفت و گو اذعان داشت: به مردم عزیز مژده می دهم که در آینده ای نزدیک خط مستقیم و شبانه روزی  135 جهت ارتباط مستقیم مردم با سازمان تعزیرات حکومتی راه اندازی خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ما، در پایان سوال قابل تامل و تعجب آن است که با وجود آنکه این محصولات از لحاظ سلامت قابل قبول نیستند چگونه دارای نشان استاندارد می باشند؟

 

گفتنی است در سال جاری، تضاد نظری و عملیاتی فی ما بین وزارت بهداشت و دارو و همچنین سازمان تعزیرات برای چندمین بار اتفاق می افتد که امیدواریم با همکاری و مشارکت بیشتر این دو ارگان نظارتی، شاهد سلامت مردم جامعه مان باشیم.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه