شکست ميلان برابر ساسولو
هفته نوزدهم سري آ ايتاليا

شکست ميلان برابر ساسولو

<p style='text-align: justify;'><span style='font-size: 12px;'><span style='font-family: Tahoma;'>تيم فوتبال آث ميلان با درخشش فوتباليست جوان ايتاليايي تيم ساسولو متحمل شکستي سنگين و ناباورانه شد.</span></span></p> <div>&nbsp;</div>

به گزارش مازنداصناف ، در آخرين ديدار شب گذشته از هفته نوزدهم سري آ ايتاليا، تيم فوتبال آث‌ميلان در حالي که در خانه ساسولو تا دقيقه 15 دو بر صفر جلو بود، با درخشش فوتباليست جوان و 19 ساله ايتاليايي تيم ساسولو متحمل شکستي سنگين و ناباورانه شد و نتيجه را در نهايت 4 بر 3 به ميزبان واگذار کرد.


در اين ديدار ابتدا ميلان توسط روبينيو در دقيقه 9 و بالوتلي 13، دو بر صفر از ميزبان پيش افتاد اما از دقيقه پانزدهم بود که طوفان ساسولو به گلزني دومنيکو براردي وزيدن گرفت و اين فوتباليست 19 ساله موفق شد در دقايق 15، 28، 41 و 47 چهار بار دروازه ميلان را فرو بريزد و درخششي خيره کننده در اين ديدار داشته باشد. مونتوليوو نيز در دقيقه 86 موفق شد اختلاف را به حداقل برساند تا اين ديدار با نتيجه 4 بر 3 به سود ميزبان خاتمه يابد.

اين هفتمين شکست ميلان در رقايت‌هاي اين فصل محسوب مي‌شود و موجب شد تا فاصله امتيازات اين تيم پرسابقه با يوونتوس صدرنشين به 30 امتياز برسد.

ميلان با اين شکست 22 امتيازي باقي ماند و ساسولو به امتياز 17 رسيد.

ارسال دیدگاه