زمینه شکل‌گیری بازار دینی برای تحقق اقتصاد اسلامی فراهم شود
جانشين سپاه کربلاي مازندران:

زمینه شکل‌گیری بازار دینی برای تحقق اقتصاد اسلامی فراهم شود

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه هنوز تا رسیدن به بازار اسلامی فاصله داریم، گفت: شکل&zwnj;گیری بازار دینی برای تحقق اقتصاد اسلامی ضروری است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی در همایش پلیس، اصناف و دفاع مقدس در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز مازندران، اظهار داشت: حضور بازاریان در دوران انقاب و دفاع مقدس نقش اثرگذاری داشتند.

وی افزود: بازاریان در دوران دفاع مقدس به مثابه رزمندگان مقابل دشمن بعثی قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه بالغ بر 10 هزار نفر از جامعه بازار در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، تصریح کرد: بیش از دو هزار و 500 نفر از این جمعیت را روسای اتحادیه‌های صنفی تشکیل می‌دانند.

محمدرضایی با بیان اینکه استکبار همواره برای نابودی و اضمحلال نظام اسلامی اهداف خود را در کشور پیاده‌سازی می‌کند، افزود: دشمن می‌خواهد بنای انقلاب اسلامی را از دنیا برچیند و همواره باید تفکر دفاع را مقدس بدانیم و در مقابل توطئه‌های استکبار مقابله داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه قاطبه اصناف و مردم برای حفظ دستاوردهای انقلاب آماده هستند، گفت: دشمن به واسطه این آمادگی و اقتدار ملت ایران، جرات نفوذ در کشورجمهوری اسلامی ایران را ندارند.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه ملت ایران اهل بصیرت و دفاع بوده و همواره در برابر ضربات توطئه ای استکبار هوشیار هستند، افزود: بازاریان همواره نسبت به موضوعات انقلاب اهمیت داده و تشکل‌های صنفی باید در عرصه دفاع مناسب ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه بازار دنیای غرب صرفا به سود تفکر می‌کند، افزود: این مدل از بازار برای جمهوری اسلامی مناسب نبوده و بازار مناسب اسلامی باید رضایت ارباب رجوع را مدنظر داشته باشد.

محمدرضایی با اشاره به اینکه هنوز تا رسیدن به بازار اسلامی فاصله داریم، گفت: باید در بازار مسلمین، تمام شاخصه‌های اسلامی رعایت شود و از مدل اسلام و قرآن استفاده کنیم.

جانشین سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه کلیت بازاریان باید ارتباط تنگاتنگ بازار با مسجد را در فعالیت‌های خود تقویت کنند، افزود: مسجد و بازار در تشکیل جامعه مدنی اثرگذار هستند و باید مساجد را در بازار به عنوان نگین درخشنده متجلی کنیم.

وی با اعلام اینکه نماز اول وقت باید در مساجد از سوی بازاریان باید تقویت شود، گفت: بازاریان با این اقدام فضای مطلوب و اسلامی را در بازار متجلی می‌کنند.

محمدرضایی با بیان اینکه احکام نورانی اسلام از ایران به دنیای اسلام سرایت خواهد کرد، افزود: بازاریان ایرانی باید در نشر بازار اسلامی و دینی نقش آفرین باشند.

وی با اعلام دشمن با توطئه و تحریم می‌خواهد افکار مردم و بازاریان را تخریب کند تا مردم در مقابل حاکمیت قرار گیرند، گفت: باید بازاریان الگوی مناسب اقتصادی کارآمد را در کشورهای منطقه از خود بروز دهند.


 ضریب امنیت اجتماعی در بازارهای مازندران افزایش یافت


سرهنگ پاسدار محمود جلالی نیز اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران نقشی حماسی در این حماسه بزرگ داشتند.

 

وی افزود: نقش اصناف در دوران دفاع مقدس بسیار بی بدیل و اثرگذار بوده است که 517 شهید اصناف استان را شناسایی کردیم که باید از مقام شامخ آنان ارج گذاری کنیم.

 

رئیس اداره نظارت بر اماکن خصوصی نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه امروز هجمه سنگینی از سوی دشمن از طریق فرهنگی و اجتماعی به جامعه و بازار است، تصریح کرد: برخورد سخت و خشنی از سوی اصناف باید با هجمه‌های استکباری باشد.

جلالی با بیان اینکه دو هزار لیتر مشروبات الکی خارجی و ایرانی از سوی برخی واحدهای صنفی استان کشف و ضبط شده است، افزود: باید روحیه مبارزه با تهاجمات فرهنگی در اصناف تقویت شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن خصوصی نیروی انتظامی مازندران با تاکید بر تقویت روحیه دینی و ارزشی در بین بازاریان، گفت: ضریب امنیت اجتماعی در بازارهای مازندران افزایش یافت.

وی با تاکید بر برخورد جدی بازاریان با بداخلاقی‌ها در بازار، گفت: بازاریان نقش اساسی در حفظ شعائر و ارزش‌های انقلابی دارند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن خصوصی نیروی انتظامی مازندران با اشاره به سخنان مهم امروز مقام معظم رهبری در نوشهر، افزود: مردم ایران با اقدام ددمنشانه آل سعود برخورد جدی خواهد کرد.

 

 



انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم


ارسال دیدگاه