تجمع اعتراض آمیز بازاریان تهران به جنایات آل سعود+تصاویر
اختصاصي/ با حضور نائب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي صورت پذيرفت:

تجمع اعتراض آمیز بازاریان تهران به جنایات آل سعود+تصاویر

<p><span style="font-size: larger;">بازاریان تهران صبح امروز ضمن تعطیلی واحدهای صنفی و تجمع در مسجد بازار، اعتراض خود را به جنایات آل سعود ابراز کردند.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛صبح امروز اصناف و بازاریان مرکز کشور ضمن تعطیل نمودن واحدهای کسبی خود از ساعت 8:30 الی 10:30 و حضور در مسجد عزیراله بازار انزجار خود را از جنایات آل سعود ابراز کردند.


گفتنی است بازاریان مرکز کشور بمناسبت حوادث غمبار و تاسف برانگیز حجاج جهان اسلام در منا و کشته، مفقود و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان ایرانی با تجمع خود در مسجد بازار به بی کفایتی رژیم آل سعود صحه گذاشتند.


شایان ذکر است این مراسم که با مشارکت اتاق اصناف ایران، سازمان بسیج اصناف کشور و جامعه انجمن های اسلامی بازار کشور برگزار شد با سخنرانی آیت اله ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز همراه بود.

ابوترابی در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده های مصیبت زدگان گفت: دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس باید نسبت به وقایع اخیر و بی کفایتی رژیم آل سعود به طور جد پیگیر این واقعه تاسف بار باشند.


گفتنی است نائب رئیس مجلس ضمن اشاره به تحویل مجروحان در اسرع وقت و مشخص نمودن وضعیت مفقود شدگان از سوی دولت عربستان  تصریح کرد: دولت عربستان موظف به ارائه بهترین خدمات ، و حفظ امنیت تمام حجاج از جهان اسلامی  است.


ابوترابی فرد با بیان اینکه یکی از دلایل حادثه ناراحت‌کننده منا این است که کسانی در مسئولیت های برگزاری مناسک حج قرار گرفته بودند که از تجربه لازم برخوردار نبوده که این بی کفایتی است؛گفت: امیدوارم مسئولان عربستان با قبول مسئولیت، از تمامی مسلمانان عذرخواهی و نسبت به جبران گوشه ای از جنایات و ستم هایی که به مردم مسلمان وارد شد، اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

وی در پایان به نقش اصناف در کشور اشاره  و اظهار کرد: اصناف می توانند با پالایش بازار از کالای خارجی و حمایت از تولید داخلی نقش بارزی در تحقق اقتصاد مقاومتی  ایفا کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه