همایش ملی اصناف، طلایه داران ایثار و پیشگامان اقتصاد مقاومتی برگزار شد/تصاویر
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

همایش ملی اصناف، طلایه داران ایثار و پیشگامان اقتصاد مقاومتی برگزار شد/تصاویر

<p><span style="font-size: larger;">همایش ملی اصناف، طلایه داران ایثار و پیشگامان اقتصاد مقاومتی برگزار شد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ همایش ملی اصناف، طلایه داران ایثار و پیشگامان اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

بر اساس اسن گزارش این مراسم با حضور آیت اله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، آیت اله ابوترابی نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، کریمی فرمانده بسیج اصناف کشور، فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و تنی چند از مسئولان کشوری و اصناف و بازاریان کشور در تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ما این مراسم ساعت 10 صبح امروز در مجموعه فرهنگی آسمان واقع در خیابان ولیعصر،خیابان شهید سرلشگر فلاحی، نبش فیروزکوه 47 برگزار شد.


گفتنی است این مراسم که با تلاوت کلام الله مجید آغاز شد، پس از سرود ملی و نقاله خوانی، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران ضمن خیر مقدم گویی به نشریح نقش اصناف در دوران دفاع مقدس و پس از ان تا به امروز پرداخت.


در ادامه این مراسم ضمن خاطره گویی دو تن از ایثارگران اصناف کشور و رونمایی از تمبر ویژه ایثارگران، از نمایندگان ایثارگران اصناف کشور با تقدیم تندیسی تقدیر شد.


شایان ذکر است در ظی این همایش آیت اله سعیدی و آیت اله ابوترابی به ایراد سخنرانی در خصوص اصناف، اقتصاد مقاومتی، تحریم و ولایت پذیری پرداختند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از مجتبی قربانی

 

 



ارسال دیدگاه