پیام تسلیت رییس اتاق اصناف ایران به مناسبت حادثه تاسف بار منا

پیام تسلیت رییس اتاق اصناف ایران به مناسبت حادثه تاسف بار منا

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رییس اتاق اصناف ایران با صدور پیامی حادثه تاسف بار امروز منا را به حضرت بقیه الله الاعظم ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، ملت بزرگ ایران و خانواده های داغدار تسلیت گفت.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ علی فاضلی در این پیام از خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه غمبار علو درجات مسئلت کرد.


فاضلی همچنین از قاطبه اصناف خواست با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با برپایی سه روز عزای عمومی و همدردی با ملت بزرگ و داغدار ایران اسلامی و خانواده های عزادار جان باختگان و مجروحان منا، تمام مساعی خود را در تسلای آنان بکار بگیرند و به هر صورت ممکن به خانواده های آنان کمک کنند.


روز دوم مهر ماه در جریان برگزاری مراسم حج در سرزمین منا حادثه تاسف باری رخ داد که بر اثر آن صدها نفر کشته و زخمی شدند.


سازمان حج وزیارت کشورمان نیز شمار جان باختگان ایرانی حادثه تاسف بار منا را تا این لحظه حدود ۱۲۵ کشته و شمار زخمی ها را ۶۰ نفر اعلام کرد.


ناتوانی رژیم آل سعود در تامین امنیت حجاج بیت الله الحرام هنگام مناسک حج تمتع بویژه رمی جمرات درمنا حوادثی دردناک به دنبال داشته که آخرین آن روز پنجشنبه رقم خورد و جهان اسلام را با شوکی بزرگ مواجه کرد.


در جریان برگزاری مراسم حج تمتع امسال ، تاکنون چند حادثه روی داده که منجر به کشته و زخمی شمار زیادی از زائران خانه خدا شده است.


اصناف ایران


ارسال دیدگاه