پایانه صادراتی میوه و تره‌بار در جویبار کلنگ‌زنی می‎شود
در سفر رئيس جمهور به مازندران

پایانه صادراتی میوه و تره‌بار در جویبار کلنگ‌زنی می‎شود

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">فرماندار شهرستان جویبار از کلنگ&zwnj;زنی بزرگ&zwnj;ترین پایانه صادراتی میوه و تره&zwnj;بار این شهرستان در سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داد و گفت: این پروژه توسط بخش خصوصی با سرمایه&zwnj;گذاری 160 میلیارد تومان تا یک&zwnj;سال آینده ساخته می&zwnj;شود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ رضا گنجی‌جویباری با بیان اینکه شهرستان جویبار استعداد و ظرفیت‌های خوبی دارد، اظهار کرد: از طرح‌های افتتاح شده مهم این شهرستان، طرح‌های پرورش ماهی در قفس و پرورش ماهیان خاویاری با استفاده از آب دریا بوده است.



وی گفت: این پروژه توسط شرکت جهاد نصر انجام شده و سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سفر رئیس جمهور به این استان، 9 پروژه را تعریف کرد که یک پروژه در شهرستان جویبار اجرایی می‌شود.



فرماندار جویبار بیان کرد: بزرگ‌ترین پایانه صادراتی میوه توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری 160 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 135 نفر در سفر هئیت دولت به مازندران کلنگ‌زنی می‌شود.



گنجی‌جویباری ادامه داد: پروژه مذکور در مدت یک‌سال به بهره‌برداری می‌رسد و مساحت آن نیز 31 هکتار بوده و در منطقه چپکرود جویبار واقع است.



نماینده عالی دولت در شهرستان جویبار با اعلام اینکه پروژه مذکور در راستای اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، اظهار کرد: وقتی مسئولی به مازندران سفر می‌کند ما از نداشته‌های خود می‌گوئیم، در صورتی که باید برای داشته‌های خود نیز طرح و برنامه داشته باشیم.

 

فارس مازندران


ارسال دیدگاه