از بازار داغ دستفروشان تا بازار کساد واحدهای صنفی در قائمشهر/تصاویر
اختصاصي/ گزارش ميداني از بازار در آستانه سال تحصيلي جديد

از بازار داغ دستفروشان تا بازار کساد واحدهای صنفی در قائمشهر/تصاویر

<p><span style="font-size: larger;">در کنار بازار داغ دستفروشان، شاهد واحدهای صنفی کم رونق و بی رونقی بودیم که در جلوی مغازه هاشان بساط دستفروشان پهن بود و آنها چاره ای جز نظاره ی پر معنا و گلایه آمیز نسبت به&nbsp; این بی تدبیری&nbsp; از سوی مسئولان نداشتند.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛در آستانه بازگشایی مدارس، و در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی سری به بازار قائمشهر زدیم تا از رونق بازار و حال و هوای این روزها گزارشی تهیه کنیم.


اما آنچه ما را شگفت زده کرد، حضور گسترده و انبوه دستفروشانی بود که تمام خیابانهای اصلی قائمشهر را از خیابان تهران، بابل و ساری گرفته تا حول میدان طالقانی، میدان مرکزی شهر را در تصرف خود گرفته بودند.


گفتنی است در کنار این بازار داغ دستفروشان، شاهد واحدهای صنفی کم رونق و بی رونقی بودیم که در جلوی مغازه هاشان بساط دستفروشان پهن بود و آنها چاره ای جز نظاره ی پر معنا و گلایه آمیز نسبت به  این بی تدبیری  از سوی مسئولان نداشتند.


به گزارش مازنداصناف، با توجه به این نکته که بساط گسترده دستفروشان در آخرین روزهای تابستان و زمستان از امور مسلم و بدیهی است، می شد با تدبیر مسئولان بویژه اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و شهرداری، ضمن برگزاری جلسات و مدیریت شهری در خصوص ساماندهی دستفروشان، حمایت از بازار و کاسبان دارای پروانه کسب را جامه عمل پوشاند که متاسفانه عدم این مسئله موجب نارضایتی، گلایه و دلسردی کسبه قائمشهری از مسئولان گردیده است.


در پایان  از مسئولان امر خواهشمندیم ضمن توجه به تصاویرذیل، مشاهده کنند که نتایج عملکرد ضعیف و کوتاهی آنان در برخی وظایف چه نتایجی را برای بازار و کسبه آن رقم خواهد زد؛ نتایجی که شاید برای آنها آثار سوء و زیانباری را بدنبال نداشته باشد اما دودی است که به چشم بازار و بازاری می رود....


ما منتظر پاسخ قانع کننده شما مسئول گرامی هستیم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس: مجتبی قربانی

 

 


ارسال دیدگاه