تشکیل کارگروهی برای بررسی تفکیک مجدد وزارت‌خانه‌های راه و مسکن
معاون وزير راه و شهرسازي خبر داد

تشکیل کارگروهی برای بررسی تفکیک مجدد وزارت‌خانه‌های راه و مسکن

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از فعالیت جدی کارگروهی در این وزارت&zwnj;خانه برای بررسی تفکیک مجدد وزارت&zwnj;خانه&zwnj;های راه و مسکن از یکدیگر خبر داد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس،سیدسعید سید‌علایی عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مسئولان ارشد راه و شهر‌سازی تا چه اندازه پیگیر موضوع تفکیک راه و مسکن در این وزارت‌خانه هستند، اظهار کرد: موضوع ادغام به استناد ماده 53 قانون برنامه پنجم توسعه بوده که در مجلس به تصویب رسیده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی در همان جلسه رأی اعتماد از نمایند‌‌گان، وقتی برای طرح این موضوع خواست و این موضوع و طرح در دستور کار وزیر قرار گرفت.

سیدعلایی ادامه داد: اکنون به صورت جدی در وزارت‌خانه کارگروهی مشغول بررسی این موضوع است تا بتوان منافع و ضرر‌های احتمالی این تفکیک را از قبل پیش‌بینی ‌کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این وزارت‌خانه با توجه به وسعتی که در همه حوزه‌های ریلی، بندری، هوایی و مسکن و راه دارد به دنبال این است تا همه تعهدات دولت قبل به خصوص مسکن مهر را به سرانجام برساند.


ارسال دیدگاه