اجرای طرح نظارت بر مراکز عرضه برنج در ساری و میاندرود/شناسایی 14 واحد متخلف عرضه ی برنج
اختصاصي/ رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ساري:

اجرای طرح نظارت بر مراکز عرضه برنج در ساری و میاندرود/شناسایی 14 واحد متخلف عرضه ی برنج

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از اجرای طرح نظارت بر مراکز عرضه برنج&nbsp; در شهرستان ساری و میاندرود خبر داد.<br /> </span></p>

اسماعیل هادی نژاد عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف از اجرای طرح نظارت بر مراکز عرضه برنج در شهرستان ساری و میاندرود خبر داد.


وی تصریح کرد: در اجرای این طرح که توسط تیم های ویژه بازرسی این اداره و  با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی و اتحادیه محصولات کشاورزی شهرستان از مردادماه در حال انجام است، تعداد 14 واحد متخلف شناخته شدند.


رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مرکز استان هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از تخلیط برنج محلی با دیگر ارقام و عرضه برنج نامرغوب عنوان و خاطر نشان کرد: میزان ارزش ریالی پرونده های متشکله 41 میلیون و 420 هزار ریال می باشد که جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.


هادی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص تخلفات انجام گرفته از سوی واحدهای شناسایی شده اظهار کرد: از 14 پرونده تخلف شناسایی شده، تعداد 3 واحد تقلب در کسب (تخلیط برنج) ، یک واحد عرضه خارج از شبکه و 10 واحد عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور می باشد.


رئیس کمیسیون نظارت ساری در پایان متذکر شد: شهروندان ساری و میاندرود در صورت مشاهده برنج نامرغوب مراتب را با تلفن 124 اعلام نمایند؛ تا کارشناسان ضمن نمونه گیری و بررسی موضوع با متخلفان احتمالی برخورد نمایند.


انتهای پیام/

اویس فلاح



ارسال دیدگاه