ساری بیشترین میزان تولید شیرینی در استان را دارد
اختصاصي/ رئيس اتحاديه قنادان ساري:

ساری بیشترین میزان تولید شیرینی در استان را دارد

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اتحادیه قنادان ساری: ساری هم در تولید و هم در مصرف شیرینی، بالاترین میزان را در استان دارد.<br /> </span></p>

سید ابراهیم حسینی در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: ساری بیشترین میزان تولید شیرینی در استان را دارد.


وی با بیان اینکه بیشترین مصرف میزان شیرینی را نیز در بین شهرهای استان، ساری به خود اختصاص داده است؛ افزود: از میان 280 واحد صنفی،  بیش از 100 واحد صنفی مختص عرضه شیرینی (قنادی) می باشند.

رئیس اتحادیه قنادان با بیان اینکه 50 کارگاه تولیدی شیرینی نیز در ساری مشغول فعالیت هستند؛ متذکر شد: در این کارگاه ها از کمترین آنها گرفته که 5 نفر و تا بیشترین آنها 80 نفر مشفول به کار هستند؛ که از این منظر در بحث اشتغالزایی نیز سهم بسزایی است.


حسینی با بیان اینکه به علت مصرف بالای شیرینی در مرکز استان، چند سالی است که هیچگونه افزایش قیمتی را نداشتیم؛ تصریح کرد: از آنجا که سود در فروش بالاست نه گران فروشی؛ قنادان ما علیرغم سود کم ؛ به جهت کیفیت بالا و تقاضای مطلوب مشتری در ساری با فروش بالا و رضایت بخش در حال فعالیت هستند.


وی در ادامه اضافه کرد: اتحادیه قنادان با همکاری  اتاق اصناف در شب و روز عید غدیر با برپایی ایستگاه های صلواتی میزبان شهروندان ساروی در مراسم و مساجد این شهر است.


عضو کمیسیون نمایشگاهی اتاق اصناف ساری با مطلوب دانستن مکان برگزاری جشنواره فروش پاییزه در ساری اذعان کرد: این مکان با  امکانات رفاهی و فضای مناسب در شان و منزلت شهروندان ساری است و از لحاظ مشکلات ترافیکی و ایاب و ذهاب بازدیدکنندگان نیز کاملا مطلوب و مورد رضایت مردم است.


حسینی در پایان با بیان اینکه در ایام نوروز نمایشگاه شیرینی های خانگی در مجتمع نگین دریا برگزار خواهد شد، عنوان کرد:  در نظر داریم در ایام نوروز و با همکاری قنادان شهرستان، با قیمت های استثنایی و عرضه بیش از 200 مدل شیرینی خانگی در همین مکان نمایشگاه نوروزی بر پا کنییم.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه